Inlägg från: Firstandhappy |Visa alla inlägg
  • Firstandhappy

VI från Linköping Del 3!!!!

eller ja det gör ju alla så man är ju inget undantag.. önskar bara det kunde bli bättre lite snabbare.

• Firstandhappy
    Apipoulai skrev 2009-05-10 20:12:42 följande:
    Shit, ska man bli sådär stor...jag börjar ångra mig... ;)
    ohhh yes, stor svettig varm hormonstinn svullen och alldeles underbar...
    man saknar den sen när den är borta.. på ett konstigt sjukt förvridet sätt.
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-05-10 21:40:06 följande:
    appropå blod så tror ja min slempropp börjat släppa
    hoppas hoppas, min sa bara plopp när vattnet gick med wille, får se hur det blir nu... fast jag hade inget blod alls..
  • Firstandhappy

goooood morgon, här fick man vakna i lugn o ro o gå upp o pyssla om sig själv, mr sover fortfarande, kan inte klaga. Trist på vädret bara, känner att det börjar suga i komma ut o fika i det gröna-tarmen, men men får stanna hemma o göra massa bra att göra saker istället.

• Firstandhappy
    playmate86 skrev 2009-05-11 08:59:19 följande:
    Familjetrollet ja p-spruta var det värsta jag någonsin haft med om man bortser attt den ett bra tag tog bort min mens. men fick jobbiga biverkningar ökade i vikt med 35kg bara så där, gick från att ha 75b till att nu ha 85H och plus att jag fick en trombos som satte sig vid hjärtat allt det tack vare depo-provera Alltså p-spruta
    även hört med att P-spruta ska vara värdelöst om man sen vill skaffa barn efetrsom man kan få så kraftiga hormonrubbningar att ägglossningen helt kan utebli. Min förra bm vägrade sätta p-spruta på mig efetr att jag fått william pga detta.
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-05-11 09:22:38 följande:
    gomorrn skitväder då, men det gör att ja sover bättreså ja tänker inte klaga! Det va nog bara liite som släppte igår men ja misstänker att det pågått i nästan ett par veckor, å dessutom så läste ja att den kan återbildas... Men det händer ju nånting iallafall... Ska nog säga åt mannen att det är dax å börja me lite färdknäppar nu har vi hållt uppe länge nog.... Dinana ja kände inte alltid av mina SD i början, kännde mig bara spänd å liksom proppmätt... men la man handen på magen så kunde man känna skillnaden...
    ja det blir segt på slutet... här ska man dricka kaffe o äta kaka idag...
  • Firstandhappy

japp kladdkaka kvar här med från igår...

***ger mig en liten fanfar*** Tuddeliduuu..
    Informerar alla om att min son har från och med detta klockslag sovit KONSTANT i 12 timmar utan avbrott.

• Firstandhappy

ja jag klagar inte direkt..{#lang_emotions_laughing} får väl se när han känner för att vakna till sömntutan.

• Firstandhappy

ja vissa dagar förvånar dom en, wille sov i sitt rum med, har ju vart lite sisådär med det nu sista tiden när han vart sjuk o så, natten till igår vaknade han massor och sov oroligt så det behövdes nog en 12 timmars sömn för honom, nu är han vaken iallafall så nu kan jag börja med dagens göromål..

• Firstandhappy
    dinana skrev 2009-05-11 09:54:31 följande:
    Så jävla tröttpå försäkringskassan. Har de något system över huvud taget eller? Fick ju papper från dem i fredags om att jag inte får någon sjukersättning då jag inte varit inskriven som arbetssökande hela tiden på grund av att jag varit hemma med dottern då hon inte fick någon dagisplats mars-maj förra året. Jag kunde ju knappast jobba när hon inte hade arbetsplats och så tvärtom... pga detta så får jag inga pengar alls nu framöver. Det är sjukt, blir så ledsen. Man får tydligen inte var sjuk längre... det är ju knappast så att man väljer själv att bli sjukskriven.
    men skrev du in dig efter att M fick dagisplats??
    men som fru T säger, det är ju bara att du tar av FP istället, bör väl ha rätt till det nu??

Glad att allt mitt är klart, fick halv sjukpenningnär jag va sjukskriven så tog halv fp resten av tiden o nu 1 maj bytte jag till HP som jag går på tills den 20 juni, sen tar jag nog lågdagar fram till bf om molgan inte kommer innan vill säga.
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!