• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Fru T
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-14 16:35:37 följande:
    Fru T: Pratar med min mamma nu, hon vet vem läkaren på BB är
    trodde väll det.
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • saltflingan

Är det någon av er som går/har gått på storken och vet om man får med sig bilder hem efter ul? Ska dit imorgon och det skulle vara så kul att få med sig bildbevis hem.

• Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-05-14 17:08:05 följande:
    blir en fruktansvärt lugn kväll, har ont i magen o mår inte alls bra igen... suck..
    tror vi får slå ihop oss snart! Ja har ont ont ont å vankar som en fet anka mannen får hjälpa mig när ja ska resa mig från soffan, annars får ja rulla ur. blri spännande å se hur kvällen går me mannen på jobbe..
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-05-14 18:02:40 följande:
    tror vi får slå ihop oss snart! Ja har ont ont ont å vankar som en fet anka mannen får hjälpa mig när ja ska resa mig från soffan, annars får ja rulla ur. blri spännande å se hur kvällen går me mannen på jobbe..
    hahahaha ja se där, jag har precis "råkat" kasta sönder en av willes flaskor...
    Nån som vill ha en trög man??? jag kan köra hem honom till er om ni vill??
  • Stolt Enbarnsmamma
    saltflingan skrev 2009-05-14 17:55:47 följande:
    Är det någon av er som går/har gått på storken och vet om man får med sig bilder hem efter ul? Ska dit imorgon och det skulle vara så kul att få med sig bildbevis hem.
    Jag har gått på storken toppentrevlig personal som jobbar där och ja, man får med sig bilder om man säger till grattis till graviditeten!
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-05-14 18:02:40 följande:
    hur går det för dig love???
  • JePaLuLi
    Firstandhappy skrev 2009-05-14 18:03:57 följande:
    hahahaha ja se där, jag har precis "råkat" kasta sönder en av willes flaskor... Nån som vill ha en trög man??? jag kan köra hem honom till er om ni vill??
    Oups! Sånt som händer
    Karln får du dock behålla!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Skorpan08
    Cia80 skrev 2009-05-14 17:05:00 följande:
    Nån här som bor i Tallboda?
    Inte i Tallboda men "bakom" ner mot Roxen. Jag bodde i Tallboda för ca 7-8 år sedan.
    Fyra döttrar födda -90,-94,-95 och -08, En son BF 28/9-09
  • Skorpan08

Någon som vill ses i morgon fm?

Fyra döttrar födda -90,-94,-95 och -08, En son BF 28/9-09
  • Leos och Vincents mamma
    Skorpan08 skrev 2009-05-14 19:34:15 följande:
    Någon som vill ses i morgon fm?
    Skulle varit kul, men kan tyvärr inte. Ska till Valla med öf imorgon.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!