• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Familjetrollet
    Skorpan08 skrev 2009-05-15 09:14:22 följande:
    Jag inboxar dig mitt mobnr ifall att.
    har det inlagt om jag minns rätt.

En stolt enbarnsmamma

vi börjar gå nu,tar nog runt 30 minter innan vi är framme
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-05-15 08:57:03 följande:
    Det är ju en sak om det händer när man e vaken me men när man ligger å sover kan man ju lura sig vad som liksom .-D snacka om att känna sig snuvad på konfekten... Mina mostrar va här igår å käka å dom satt å snacka en hel del om deras förlossningar, inga detaljer men mer att hur mycket dom gick över med alla... Så nu är ja inte ett dugg inställd på att hon kommer kika ut tidigare, bara tedde som är...
    ja jag räknar med att gå över tiden med trots att det är 2 barnet.. finns ju dom som går över med alla sina så lika bra att ställa in sig på det, fast dani säger med att jag kommer få innan...
  • Leos och Vincents mamma

Jag o barnen ska strax ta på oss o åka till Valla, där ska vi vara i flera timmar med ÖF, vi ska bland annat åka häst o vagn, ska bli riktigt mysigt Vi verkar ju få tur med vädret oxå.

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Cia80

Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-15 09:51:40 följande:

Jag o barnen ska strax ta på oss o åka till Valla, där ska vi vara i flera timmar med ÖF, vi ska bland annat åka häst o vagn, ska bli riktigt mysigt Vi verkar ju få tur med vädret oxå.
    Härligt!
    Själv försöker jag ta tag i hemmet nu när skruttan sover.
  • Leos och Vincents mamma
    Cia80 skrev 2009-05-15 09:53:35 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-15 09:51:40 följande: Härligt!Själv försöker jag ta tag i hemmet nu när skruttan sover.
    Ja, ska bli kul med en utflykt Men som vanligt så verkar vädret bli sämre ju mer klockan blir {#lang_emotions_undecided} börjar bli mer o mer molnigt nu! Jaja, hoppas det inte regnar iaf.

Ha det så kul med hushållssysslorna
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Cia80

Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-15 09:55:54 följande:

Ja, ska bli kul med en utflykt Men som vanligt så verkar vädret bli sämre ju mer klockan blir  börjar bli mer o mer molnigt nu! Jaja, hoppas det inte regnar iaf.Ha det så kul med hushållssysslorna
    Mmm, det har blivit så de senaste dagarna. Att när det blir lunch så har molnen dykt upp.

Ska försöka
  • Apipoulai
    Fru T skrev 2009-05-15 06:43:18 följande:
    hehe be mig inte dra upp listan Nee riktigt så illa är det inte men det är som sagt en hel del värk i höfterna som har med tyngden å inte fogarna att göra å så har ja ett jättejobbigt tryck mot revbenen uppe på högersida som sätter igång bara ja sitter upp en liten stund... Sen är det ju all "mensvärk" me...Bm vill ju att ja ska ta värktabletter va 6e timma men ja tar bara när ja har ONT.. känns som man "lurar" kroppen lite annars...
    Usch. Jag skulle nog inte heller petat i mig tabletter i "onödan". När det gör ont räcker väll.
    ? Do what you like. Like what you do. ?
  • Maria84
    Firstandhappy skrev 2009-05-15 09:48:16 följande:
    ja jag räknar med att gå över tiden med trots att det är 2 barnet.. finns ju dom som går över med alla sina så lika bra att ställa in sig på det, fast dani säger med att jag kommer få innan...
    Jag fick ju Liam innan bf medans jag med Lucas nästan gick över 2 veckor. Men blev lovad igångsättning osv tidigare än utsatt datum men som de sen ändrade sig på flera ggr fram och tillbaka.
  • Apipoulai
    thelifesaviour skrev 2009-05-15 08:45:54 följande:
    Pust! Jag har så sjukt ont i ljumskarna idag, helt sjukt. Ska ta mig ner och till simhallen och simma någon kilometer och hoppas att det mjukar upp lite..
    Kommer jag att ha imorogn och på söndag.;)
    Håll tummarna för att det inte händer nåt annat dumt.
    ? Do what you like. Like what you do. ?
  • thelifesaviour

Jikes vad skönt det var att simma! Vi var bara två där och det var så skönt! Helt ensam på två banor. Blev åtminstone 40 längder simmade, känns helt ok. Ljumskarna mår definitivt lite bättre, även om de fortfarande gör ont.

Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!