VI från Linköping Del 3!!!!
Vi måste ta tag i vårat ogräs oxå o fixa iordning jordgubbslandet..
Nu ska jag o barnen ta bussen till Valla där vi ska möta sambon, jag ska gå på massage, ska bli såå skönt! Min kära omtänksamma bror köpte ett presentkort till mig i present ![]()
Det är så olika det där med ålderskillnad o kön. Jag tror mest att det har med personerna att göra..min bror är 4 år yngre, vi hade superkul ihop när vi var små! Men sen när jag började mellanstadiet så ville jag inte ha med honom lika mycket som innan, men så tror jag alla har det oavsett ålderskillnad o kön, är ju inte alltid kul att dras med lillsyrran/lillbrorsan
Men nu när vi båda är vuxna så har vi fått en väldigt bra kontakt o pratar ofta i telefon o kan prata om allt! Tyvärr så bor han drygt en timme härifrån..
Jag tyckte o tycker fortfarande att 3 år mellan barnen är lagom.
Leo, jag o sambon skulle ha myskväll här förut med chips o dip när Vincent hade somnat o se på film..då blev det strömavbrott i en timme! Tur att det fortfarande var ljust ute så vi tog fram Bamse memory o spelade istället o åt chips..det var jättemysigt. Sen somnade Leo direkt, han var så trött, men lycklig. Tycker det är så viktigt att göra saker med bara honom oxå. Imorgon ska nog sambon o Leo på bio, ha en far o son dejt ![]()