Inlägg från: Firstandhappy |Visa alla inlägg
  • Firstandhappy

VI från Linköping Del 3!!!!

playmate86 skrev 2009-05-12 11:31:43 följande:
    jo men man blir så fruktansvärt sugen på att handla... hittat ett par byxor på hm i linne både vita och beige mamma byxor då då.. 300_. kostade dom hoppas jag får dem när jag fyller nu den 26:e maj....
    ahhh alltid bra att fylla år, då kan man önska sig saker o kläder är alltid bra att ha..

Det är ju KONSTIGT att barn alltid lär sig djävulskap först av allt... började undra va f*n det va som lär på balkongen, jo då springer wille o jagar katten med visselpipa i munnen o blåser för fullt.. tittar på honom o han bara skrattar åt mig o springer vidare efter den stackars livrädda katten...
  • Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-12 11:34:04 följande:
    Jag håller helt med dig! Vi har bott här i Lambhov i snart två år o har aldrig störts av nånting alls! Är såå himla lugnt här o bara barnfamiljer eller pensionärer. Fast har hört att det är mera liv vid centrum.
    jag bor ju förvisso mer åt centrum än dig men har ju en bit med... nä tycker det är kalas här..
  • Firstandhappy
    Skorpan08 skrev 2009-05-12 11:32:37 följande:
    Då hoppas jag att jag kan räkna mig till undantagen.
    ja du är undantagen... hmm?? heter det så..
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-05-12 11:33:54 följande:
    ja vill me strossa på stan å shoppa kläder, men det får vänta tills magen är borta då jääädrar ska här skämmas bort liten Linda me kläder å skor.... Det har ja gjort mig förtjänt av!
    o massa viiiin sen med... ska vi skämmas ihop???
  • Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-12 11:39:46 följande:
    Jo, det är ju iofs sant. Men de som jag har pratat med menar precis vid centrum Många ungdomar som hänger vid konsum o pizzeran efter stängning. Tydligen, vad vet jag, så dags ligger jag i sängen o sussar oftast
    hahhahaha ja jag med, vet att jag gått den vägen nån gång nån kväll o då har det vart lite folk som sprungit, men inte så farligt iallafall...
    Fru T skrev 2009-05-12 11:40:01 följande:
    min mage har ju sjunkigt så mycke att ja själv inte ser vart naveln sitter men inte upplever ja den mindr för det då den mer å mer ligger i knät på mig när ja sitter, vilket känns helskumt
    min växer massor nu tycker jag...  förstå va skumt det kommer bli när den är borta sen...
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-05-12 11:41:28 följande:
    japp får ladda upp å pumpa ur i några dar så ja kan lämna bebis te mannen sen ska ja inta Skumpa
    jajjamensan, samma här, hade väl tänkt att amma en aning längre än med wille, men men säger inte hej än, hoppas bara att det ska gå bättre, går det inte så tänker jag inte må dåligt över det o gråta utan då finns det jättebra ersättning...

Uhhh usch va det började lukta bajs här....
  • Firstandhappy

okej nu behöver jag ha löite råd...

william åkte ju på magsjuka som ni vet förra veckan, va verkligen jättelös i magen tills i typ fredags... nu har han börjat bajsa små små små harpluttar som istället är stenhårda.. igår var det en stor boll...
    (ursäkta ingående info om sonens bajs)
    Frågan är ju nu?? ska jag ge honom katrinplommonpure o låta honom bajsa ur sig eller ska jag bara låta det vara o se om det går över till normal avföring..
    tycker verkligen inte om att leka med balansen mellan hård o mjuk avföring på små barn..

Så ni mammor med erfarenhet.... what shall I do??

• Firstandhappy
    dinana skrev 2009-05-12 11:51:45 följande:
    vill också amma och har laddat upp med amningsbehåar nu... fick ju aldrig chansen med Molly, så nu fan så skall det gå. Nu eller aldrig liksom.. hoppas ungen suger ur mina bröst för är trött på mina stora ballonger som är i vägen hela tiden.
    hahahaha om du är trött på att de är stora nu ska du vänta o se tills du börjar amma, då om något sväller de upp o blir gigantiska...
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-05-12 12:01:10 följande:
    hehe ja tänkte säga d samma, mjölkfylda boobs är inte att leka me
    ja herregud, mina va hemska den tiden jag ammade wille o läckte konstant.. hade inte en bh som passade för de va gigantiska (o de är inte små nu heller)
    Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-05-12 11:58:24 följande:
    Har ni döpt era barn? Om ja, hur gick dopakten till? Läste ni som föräldrar upp någon dikt? Hur många var ni? Hade ni någon särskild dukning?
    nope, är inte troende o wille får bestämma själv när han blir tillräckligt gammal om han ska tillhöra kyrkan eller inte..
    Familjetrollet skrev 2009-05-12 11:59:16 följande:
    ditt nr har jag i mobilen,mitt finns på FB
    nej inte förstoppad, bara stenhård, kommer ut som små harpluttar... kulor..
    Familjetrollet skrev 2009-05-12 12:02:16 följande:
    då får man dolly parton tuttar på några timmar*skratt*
    ja jag vet då inte vad som hände, gick o la mig med mina c-kupor o vaknade med DD.
  • Firstandhappy
    Familjetrollet skrev 2009-05-12 12:06:17 följande:
    testa denna www4.apoteket.se/privatpersoner/radochprodukt... nackdelen med den är att det känns som eld i baken när den börjar verka,men sen kommer allt ut med raketfart
    nää föredrar katrinplommonpure.. han är INTE förstoppad, bara stenhård.. kommer vaföring varje dag dock, därför jag funderar på om jag bara skulle vänta ut det..
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!