Inlägg från: Firstandhappy |Visa alla inlägg
  • Firstandhappy

VI från Linköping Del 3!!!!

JePaLuLi skrev 2009-05-15 22:25:49 följande:
    Ja det kändes mer rimligt! Men så billigt kan man säkert inte få här i stan. Drygt att åka till Mjölby, då får jag nog snällt betala ändå skulle antagligen köra vilse också på köpet
    jajjemensa, nånstans mellan de 2 rondellerna som förbinder hela staden
  • Firstandhappy

kanske det kanske, man får väl alltid hoppas..

• Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2009-05-16 09:55:57 följande:
    Här blir det också att kika på Kårtegen och minnas hur skoj det var sist, lite trist att inte vara med i år.. Men vi ska sitta i gräset någonstans, käka lunch och avundas. :) Sen blir det grillning och ölning (tack för carlsbergs alkoholfria, ewa!!) med ett par vänner och sen eurovisionen.
    varsågod, även jag har mina ljusa stunder..
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-05-16 11:01:59 följande:
    morrn... nån som vill byta höfter med mig? ja minns inte att ja gjort annat än vänt på mig i natt tyngden börjar bli olidlig  får ta mig ett regält snack me bm på onsdag när ja ska dit... (sista besöket innan bf å näst sista inbokade besöket  tror ja ska be om ett besök samma vecka som bf åsså) Nu sitter ja å väntar på att mannen ska komma hem me färskt frukostbröd, sen blire mumsig frukost Vi funderar på att kika på Kårtegen vi me men får se om ja pallar att gå nånstans, bilen känns liksom lite överflödig... Sen frammåt eftermiddan så åker vi ut te Tallboda å myser å grillar sen jobbar Tedde krogen ikväll... Så ja ska köpa mig en påse lösgodis å kolla slager å dricka isvatten
    tycker vi tar våra höfter o blygben o ljumskar o går tillbaka med dom dit dom kom ifrån o kräver nya... måste man ju kunna göra..
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-05-16 12:21:59 följande:
    Ja asså vart reklamerar man?? Nu har hon börjat dra i mitt urinrör me
    vet inte riktigt med det borde man väl kunna googla fram..
    känner med att det börjar ta emot nu.. räknade ut att utav de 32 månaderna jag o dani vart tillsammans har jag varit gravid 19 av dem (om man utgår från att man är gravid 40 veckor dvs 10 månader per gång) och ska gå en månad till så alltså 20 av 32... Inte en gång till säger jag bara, nu är det snipp snapp slut nu är denna kassan stängd..
  • Firstandhappy

usch o bläää, har städat 2 rum o är helt slut...

• Firstandhappy
    SmileyMalin skrev 2009-05-16 17:19:50 följande:
    kan ni ta med mina också på samma gång?
    absolut...
  • Firstandhappy
    Skorpan08 skrev 2009-05-16 20:10:21 följande:
    Jag tror det beror på vilken bm man går hos på Kv-hälsan. När jag väntade Elin var jag inte nöjd med min bm. Men denna gång har jag en jättegullig bm, hon ringer tom ibland för att kolla hur jag mår. Jag stormtrivs denna gång!
    vem har du där??
  • Firstandhappy

kom precis på att jag saknar utelivet till schlagern..
    tacka vet jag sthlm, Patricia dagarna efter skiten på tv'n, mycket sprit o lalla med..

Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!