Inlägg från: Kaldorei |Visa alla inlägg
  • Kaldorei

vuxna med adhd add as

åååh vad arg jag är nu! Nu kan man inte använda gamla FL längre. BLÄBLÄBLÄ jag tycker det blev sååå jobbigt med den nya. fanfanfan =/

• Kaldorei

Ååååh vad jag är ARG! Min telefon har dött, Jag har en annan med, en gammal motorola, men jag hittar varken telefon eller laddare. =( Fan vad jag blir less alltså! Så om nån ska ha tag på mig så får dem logga in på msn å skriva till mig. Men jag då? jag får inte tag på en endaste jävel om dem inte råkar vara inne på msn. ELLER att jag råkar ha deras nummer tillagda på gratissms.se =( å där har jag inte många nummer tillagda ju.... å jag kan ju typ bara be folk logga in på msn typ å prata där.... suuuuck!

• Kaldorei

Jag tycker den e för LJUS jag! För skarpa kontraster mellan saker å ting, så sitter jag här mer än en halvtimme kan jag nästan garantera att jag har ont i huvudet sen.... =/

Aquagreen skrev 2009-03-05 09:07:48 följande:
    Anonym (ADHD?!!) skrev 2009-03-05 08:59:39 följande:
    Jag hatar oxå nya Fl, den är svår o mööörk, blir deppig av den lixom.
  • Kaldorei

Nämen har du varit hemma hos mig å tagit kort? =D

Kaxelina skrev 2009-03-05 14:33:48 följande:
    Oj vad ni har skrivit. Mycket som kommit upp här stämmer även in på mig så som att saker och ting har sina fack. Tex ungarnas kläder skall ligga på ett visst ställe och jag blir TOKIG på gubben när han inte lägger där dom skall vara. Även hans mamma ställer till det för mig. Andra tycker att jag inte skall bry mig och fixa det sen när dom är borta. Det funkar inte för mig. Ingen förstår mig och inte ens min man. Medan jag stod och lagade oss en smulpaj med blåbär så kom jag på och tänka en sak. Apropå känslokall. Det gick så långt i vårt förhållande att vi skulle skilja oss. Han sa att han ville skilja sig och jag bara sa Aha då får vi väl göra det. och vi gjorde det. Men jag mådde dåligt av det men folk uppfattade mig som känslokall då som inte "mådde" dåligt av det. Men allt hade jag inom mig så efter ca en-två månader så kom allt ut och vi blev ett par igen. Visserligen hade vi skrivit på papprena och man var tvungen inom 6 månader skriva på ett nytt papper för att bekräfta skilsmässan. Gjorde man inte det så var man fortfarande gifta. Men under vår "seperation" bodde jag och barnen kvar i huset och han hade en ny flickvän. Men hon var helknäpp som trängde sig på och sånt. Lurades med p-piller och sånt för att bli gravid med honom. Folk fattar inte hur jag kunde leva i samma hus som dom. Men dom var i källaren och jag hade resten av huset. Såg typ aldrig henne då källaren har en egen ytterdörr.En annan sak som jag ville visa är mitt kök. Efter två dagar ser det ut så här www.familjeliv.se/hem/kaxelina/gallery/phpzzv... och den rena disken är kvar i diskmaskinen.
  • Kaldorei

åååh. jag e ARG! min tele har varit dum i flera veckor nu! Nu dör den flera gånger om dagen. måste ha den på ljudlöst helatiden annars ligger den å piper att det e slut på batteri HEEEELATIDEN. så jag missar ju samtal helatiden också för det e inte alltid jag känner att den vibrerar. inte tusan har man råd att köpa nån ny tele heller direkt.... min tele betyder ju mkt för mig, för det e ju den som får mig att kunna sova..... jag MÅSTE spela mobilspel tills jag i princip somnar ifrån telefonen...... =/ snart kastar jag den i golvet..... eller det borde jag gjort för längelängelängesen...... men då står jag ju HELT utan tele..... åååh jag e så ARG!

• Kaldorei
    Svar på #231
    Köpte nytt batteri i december, tror knappast det tagit slut redan.... den bettedde sig precis såhär då också, men sen funkade den bra med batteriet i kanske 3 veckor, sen fortsatte den å krångla å nu e den DÖKRÅNGLIG!
  • Kaldorei
    Svar på #235
    åååh 3200, är inte det den man kan klippa ut egna skal till? en sån hade jag en gång i tiden, å den äääälskade jag! men ja... när man blir sur så kan man ju råka *tappa* saker i golvet.... var ju inte direkt mitt smartaste move om man säger så.

Har fått låna en gammal nokia nu iaf, av kusinen. Men förhoppningsvis får jag ta över både abonnemang och telefon av en kompis som hjälpt en annan kompis att skaffa, men så betalade aldrig den kompisen.... hur fan kan man missbruka någons förtroende så, å sätta nån annan i skiten förstår jag inte. som tur var så verkar det lösa sig iaf....
  • Kaldorei
    Svar på #244
    ååh fusk! jag har slängt klippapparaten och telefonen e borta.... men den var ju himlarns trasig ändå så. ÄLSKADE verkligen den. sååå kul att göra egna skal till den. tihi. klippte ut snygga bilder ur tidingar å allt möjligt. haha.
  • Kaldorei

Jag VILL diska, jag VILL städa, Jag VILL vika tvätt, jag VILL virka jag VILL spela wow, jag VILL scrappa, Och en hel hop med andra saker.... men så fort jag gör nåt, så kan jag inte koncentrera mig för då har jag bara dem andra sakerna i huvudet... huuu =( Känns som jag kommer EXPLODERA snart! VARFÖR ska man ha en hjärna å kropp som funkar på detta vis?? =(

• Kaldorei

Du får skriva av dig här i tråden! Det e ju det vi e till för =D

Kaxelina skrev 2009-03-09 17:02:24 följande:
    Fan också. Nu har min mans företag bytt nummer så att nu måste man ringa via växeln och hur lätt är det när dom går hem kl 17 eller 1730 om dagarna. Förut har jag kunnat ringa direkt till båten och därefter knappa in hans hyttnummer. Jag behöver ringa flera gånger per dag för att det är så mycket dyrare på mobilen då han befinner sig utomlands större delen av resan. Jag har ingen att prata med och det är bara mannen jag kan prata med. Hur f*n skall det gå nu.
Svar på tråden vuxna med adhd add as