vuxna med adhd add as
Va? vadå har inga akuttider kvar? Det MÅSTE dem ju ha, eller vadå? så en som drabbas av hjärtinfarkt får hörs från sköterskan *nä, tyvärr, du får vänta till imorgon, föär tiderna e slut* eller vadå?
Jag vet, dom är superdåliga på att ringa upp! Fick till slut tag på en sjuksköterska men hon var ju i princip helt omöjlig att ha att göra med. Akuttider hade dom inga kvar och dom kan bara bokas samma morgon som den dag besöket ska ske på. Inte kunde hon ge mig en ordinarie tid imorgon heller utan det var bara att vänta tills imorgon och ringa igen då.Anonym (Hej) skrev 2009-04-23 13:21:43 följande:
Jag har ju då tyvärr inte kommit iväg än men det efter vad jag fick höra på telefon så lutar det åt gastroskopi. Koloskopi har jag bara gjort en gång förut så det undviker jag helst. I nuläget vet jag inte om jag ska avvakta tills imorgon eller åka in till akuten. Jag har lite ont i magen, på sidorna av ryggen och i njurarna men i övrigt ett hyfsat allmäntillstånd så om det inte förvärras blir det vc imorgon, annars akuten inatt.