Inlägg från: ensamhemma |Visa alla inlägg
  • ensamhemma

vuxna med adhd add as

typiskt..perkele,solen skiner o det är varmt ute men här sitter man inne för dottern har dragit på sig en riktig förkylning.

fan fan oxå,jag har tjatat hål i huvudet på henne att klä sig varmt de senaste veckorna för hon kommer att bli sjuk annars,men lyssnade hon nej då inte alls o nu sitter hon o ojar sig...

ska det vara så jävla svårt att lyssna på vad man säger,KLÄ DIG VARMT DET ÄR INTE SOMMAR NU.

jag klättrar på väggarna nu,kan inte göra jackshit...OBS! har ej anklagat dottern på nåt sätt ville bara skriva av mig min frustration.

• ensamhemma

Malin 74 skrev 2009-04-25 19:44:58 följande:

Har inte varit här på länge.Min äldste sons kompis dog för ett par veckor sen,han var hjärtsjuk och hade fått ett nytt hjärta.Kroppen stötte bort det,så orättvist att han bara fick bli 14 år.Idag har vi varit på hans begravning.Var en vacker men väldigt tung begravning.Ville bara förklara varför jag inte orkat vara här.Kram på er allihopa!
    beklagar sorgen...skulle vilja säga mer tröstande ord men blev helt tom på ord.

måmga kramar
  • ensamhemma

//

Har mått rätt pissigt idag och har nog tagit vatten över huvudet på mig på div. sätt
    [/citat]

har du tagit på dig för mycket att göra??hoppas det det inte är för krävande saker....men när man väl tar första steget så brukar det rulla på av sig själv o vips så har man klarat det man skulle...lite peptalk bara hihihi hoppas allt går bra idag.

• ensamhemma

jag har nyligen hämtat ut lergigan istället för att äta oxascand,för min läkare är helt anti mot det.

jag tog 2 lergigan iförrgår kväll när jag började få ångest men jag fick såna myrkrypningar o kramper i benen att jag kunde inte somna fast sömntabletten hade börjat verka,det va hemskt,jag var tvungen att gå runt i lägenheten i flera timmar innan det släppte,tror jag somnade vid 4 på natten...gick omkring som en fylltratt för jag var ju helt groggy i skallen.

atarax är ett sockerpiller för mig funkar inte alls.
    theralen gör mig slö men ångesten sitter kvar o kan t om bli värre av det.

nu är frågan vad för slags andra lugnande kan man få utskrivet för nåt behöver jag ha hemma när det blir riktigt illa.

• ensamhemma
    Himmelkropp skrev 2009-04-27 09:42:48 följande:
    JAG ÄR SÅ FÖRBANNAT FRUSTRERAD ARG OCH LESSEN!!!!!!!!!! 

Jag planerar barn och är glad över mensen den här månaden. Andra får + på stickan och direkt efter så får dom fina, helt underbara människorna missfall. Jag gråter snart. Alltså jag var tvungen och lämna en tråd "planera barn tråd"
    sänder en stor varm tröstande kram till dig....
  • ensamhemma
    Himmelkropp skrev 2009-04-27 10:05:56 följande:
    Förstår inte varför jag har sånt otroligt medlidande i andras sorg.

Är det adhd-grej eller vad beror de på?
    jag vet inte om det är en typisk adhd-grej men jag är likadan,kan bli jätteledsen för andras skull om det hänt dem nåt eller om dom e panka så önskade jag att jag var så rik att jag kunde hjälpa alla som behöver hjälp.
  • ensamhemma

har läst alla nya inlägg och har så mycket jag skulle vilja skriva men jag gick upp 6 i morse och är så slut i huvet nu, var tvungen att ta 20mg ritalina för överhuvudtaget orka med tvättstugan som jag har fram till 5.
    sen är dax o laga middag,vet ej hur jag ska orka med den här dagen,,,helt snurrig.

• ensamhemma
    Aquagreen skrev 2009-04-27 16:33:49 följande:
    Jag blir GALEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mina lever värden är absolut lååångt ifrån bra så nu får jag inte fortsätta med Concertan Blir sååå less.VAd finns de mer förutom Ritalina man kan få?
    men har du inte fått nåt alternativ till concertan då?
    dom måste ju informera dig om sånt tycker man....förstår att du e sne nu,skulle jag oxå vara.
    det finns metamina men det är renare än concerta och ritalin.....ja just strattera eller nåt sånt kan man få men det e antidepp medicin. kram
  • ensamhemma
    Himmelkropp skrev 2009-04-27 12:40:04 följande:
    FAN!! Folk förstör min tankegång i min omröstning.
    vadå vart du förvirrad??? jag röstade att du skulle ha ny lur bundet till simkortet...
  • ensamhemma
    Himmelkropp skrev 2009-04-27 16:57:00 följande:
    Är strattera antidepp?? Trodde de var adhd-medicin.
    ja det är antidepp medicin,men har läst att många tycker att det är ett riktigt rävgift.
Svar på tråden vuxna med adhd add as