vuxna med adhd add as
Du och jag kan gå singlar ihop. Jag ska ha en dö-dejt-tid framöver.
va störd jag blev nu, fick sms av exet som undrade vad jag tänker på???
vad fan har han med mina tankar att göra????får man inte ens tänka ifred längre?
han kan gå sina stödsamtal och ta tag i sina tankar istället för mina...vilken dåre!
japp o nu ska många vanor brytas här framöver.
väntar bara på att få en ny kvinnlig psykolog för den manliga jag hade var totalt värdelös.
så jäklar när jag börjar terapin igen så är det mycket som ska möbleras om i mitt huvud....riktig vårstädning.
återigen,,,,
När gud skapade MANNEN så skojade HON bara!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
så jävla sant
trevlig valborg allihopa!!!!!
vi ska iväg och grilla med några kompisar och ha det trevligt
men det blir läsk istället för alkohol,vill inte vara dålig förebild till min dotter så att hon förknippar valborg med fest och alkohol.
min dag började åt helskotta,hade knappt slagit upp ögonen förrän dottern kommer med en kompis från stallet o river ut allt från kylen o ska äta,sen börjar hon rota i frysen o vill att jag ska laga mat tio på morgonen,så jag satte på mig skorna o gick ut med kaffet annars hade jag fått ett utbrott så det heter duga.
jaa det blev ingen valborgsfirande här,,,jag storgrät hela dagen och hade jordens panikångest för att en person messade och var rasande för att vi inte har bjudit dennes dotter på kalaset...den mamman höll på med sms terror hela dagen så mina nerver gick.
den här kvinnan ifråga har inga gränser,hon kan t om gå så långt att hon ser till att ingen kommer komma på min dotters tjejmiddag....hon har gjort likande saker förut mot andra när dottern ej vart bjuden eller så har hon tvingat föräldrarna att bjuda flickan.
så nu är jag spänd och orolig för det.
allt var så svart igår,,,hade jobbiga tankar...var så ledsen att jag kände att jag orkar inte leva längre.
men det är väl allt som kom ikapp mig igen med separationen,aborten jaa allt det grät jag ut igår.