vuxna med adhd add as
tack alla rara söta....puss o kram
tack alla rara söta....puss o kram
fan fan fan alltid ska en speciell person få mig att känna mig som världens sämsta människa,jag känner mifgsom en dörrmatta man torkar av skiten på.
har precis börjat må bättre och funka i vardagen men tro fan då att ens egen man ska sätta igång o trycka ner en o anklga en för en massa dynga som inte ens existerar....
GRRRR GRRRR önskar mig en boxningsäck med mannens bild på. jäklar vad jag skulle ge mig lös på säcken .
är det så svårt att respektera sin egen jävla fru????
jag e ledsen.
vill göra lite nytta idag men får inget gjort.
min man bara tjatar hål i huvet på mig för saker som inte ens är orsakade av mig.
jag önskar jag vågade säga till han att hålla sig borta tills han kan visa respekt och ändra sitt jävla tyck synd om mig beteende.
en vuxen man som ej tar ansvar för sina egna handlingar,,,,hallo lixom är det inte dax o växa upp??
han pratar ofta om att han vill ha barn rätt snart men inte har jag lust att skaffa barn med en man som själv beter sig som en snorunge.
ååhhh när gud skapade mannen så skojade HON bara!!!!!!!!!!!!!!!
jag blir trött av concertan,ligger på soffan o känner mig handlingsförlamad o sååå trött.
har noll lust att göra ett skvatt,inte ens boka tvättid(höjden av lathet).
känner mig som ett miffo i mjukisbrallor som bara finns o väntar på att få somna.
har löst tjafset med mannen...efter många frispel.
undra om det finns en anhöriggrupp han skulle kunna börja gå i så att han inser att jag inte är som den gråa massan utan en unik specialbegåvad människa med fler förmågor än dom vanliga hihihihihh
f**k det här....laga mat,aktivera barnen,tomt i plånboken
o så ska man var glad oxå medans en viss person driver än till vansinne.
skulle kunna strypa shittet.
har ingen jäkla lust att stå laga mat i en timme som äts upp på 5 minuter så står man där med världens jkla disk oxå.
ska det vara såhär? är det meningen med livet?serva andra vem e jag? en piga eller?
hade hela helgen planerad men tro fan att min labila kompis ändra sig och fuckade upp alla planer,försökte t om få mig att ta hand om hennes dotter för hon e supsugen,idioooot. energitjyv.
men men jag får väl rycka upp mig o göra det bästa av dagen för det brukar ju lösa sig i slutändan ändå.
förlåt för gnället men ibland blir det 2 much bara.
efter ett års psykisk misshandel har jag äntligen vågat dra mig ur, och för första gången så känner jag att jag kan stå för det.
men han vägrar att lämna mina nycklar....
jag fattar inte att jag lät mig tryckas ned av en idiot,varför stod jag ut så länge?
han har bra ljugit manipulerat varit otrogen,kontrollerat varje steg jag tar,kollat min mobil,förbjudit mig att gå ut. ja ni fattar säkert helheten,orkar inte gå in på alla detaljer.
men nu är jag fri fri fri,jag kan andas igen....ångesten poff väck....
måste bryta detta destruktiva mönster att jämt råka ut för dåliga män....det e nu eller aldrig det gäller,min dotter ska inte växa upp o se sin mamma bli illa behandlad.....såsom jag gjorde som liten...fan vad jag är stark som äntligen frigjorde mig från fängelsevakten....borde anmäla han för psykisk misshandel