Inlägg från: ensamhemma |Visa alla inlägg
  • ensamhemma

vuxna med adhd add as

Queentizzan skrev 2009-04-08 16:41:03 följande:
    Jag får också för mig att jag är gravid bara för jag vet att jag INTE ska bli det!!Bästa är juh att köpa ett test så utesluter man möjligheten!!
    ja jag väntar på mitt test just nu, en kompis e o handlar det åt mig. har alla symptom,ont därnere o i svanken,tuttarna värker.
    jag gråter för ingenting blir arg för ännu mindre. bläääääh
  • ensamhemma
    Aquagreen skrev 2009-04-08 17:20:38 följande:
    Hur går det, vad visade testet?Äter bara 36 mg nu men ska gå upp på minst 54 mg, ska fråga läkaren om jag inte kan få prova Ritalin ist för concetra, någon som ätit Concerta och ritalin som kännt skillnad på dem?Någon med ADHD som fått Metamina utskrivet?
    fick inte testet,ska iväg o handla ett imorgon så fort jag vaknat till liv.
    skulle det visa sig vara positivt så är det abort som gäller.har en 10-åring så jag känner att jag lixom e klar med småbarnsåren.
    plus att jag kan ej föda ett barn med en psykopat,då blir jag aldrig av med mytomanjäkeln.
  • ensamhemma
    Aquagreen skrev 2009-04-08 17:20:38 följande:
    Hur går det, vad visade testet?Äter bara 36 mg nu men ska gå upp på minst 54 mg, ska fråga läkaren om jag inte kan få prova Ritalin ist för concetra, någon som ätit Concerta och ritalin som kännt skillnad på dem?Någon med ADHD som fått Metamina utskrivet?
    jag är gravid......fan oxå.......
  • ensamhemma

Anonym (concerta) skrev 2009-04-08 21:53:53 följande:

så du vill inte bli gravid?? det står att ni planerar barn i din press :o
    vi e mitt inne i att lämna varandra efetr ett halvårs helvete plus att jag äter concerta,vill inte ha nåt skadat barn
  • ensamhemma
    Ysta skrev 2009-04-08 21:55:27 följande:
    Jag har den där känslan igen av att vara stressad hela tiden... Är så fruktansvärt rastlös och det bara kryper i hela kroppen och humöret svänger som fan upp och ner. Kan inte ta tag i nånting och få det gjort utan går mest och vandrar omkring... Försökt se en film nu ikväll men kan inte ligga still på soffan utan kliver upp, sätter mig, går runt, sätter mig en stund och sen upp och vandra, osv hela tiden.
  • ensamhemma
    Ysta skrev 2009-04-08 21:55:27 följande:
    Jag har den där känslan igen av att vara stressad hela tiden... Är så fruktansvärt rastlös och det bara kryper i hela kroppen och humöret svänger som fan upp och ner. Kan inte ta tag i nånting och få det gjort utan går mest och vandrar omkring... Försökt se en film nu ikväll men kan inte ligga still på soffan utan kliver upp, sätter mig, går runt, sätter mig en stund och sen upp och vandra, osv hela tiden.
    då var vi två då.kunde inte sitta still.fast jag så gärna ville gosa med dottern så slutade med att jag fick ett utbrott för hon inte städat upp efter sig efter att hon badat..suck det e ju inte henne jag är arg på utan den här situationen jag är i.
  • ensamhemma
    Aquagreen skrev 2009-04-09 07:06:06 följande:
    Anonym (Hej) skrev 2009-04-08 22:27:46 följande:
    Känner du av concertan el ritalinet något, typ att de börjar verka o nu går de ur kroppen?Jag känner Nada, absolut inget alls...Tror jag De var ingen här som ätit Lithium el Lamictal?
    jag känner inte av concertan 2 ggr 18 mg om dagen.

har en vän som tar lamictal och hon verkar tycka att den funkar men lithiumet funkade ännu bättre men tyvärr fick hon hemska biverkningar som värsta acne problemet som hon fortf äter antibiotika för sen gick hon upp i vikt 15 kg så nu äter hon en medicin som heter topimax.
  • ensamhemma

jag vill inte avluta min midicinering o allt jag byggt upp hittils men min gubbe e sååå på o behålla barnet så nu är det en krissituation här.
    hade livet sett annorlunda ut hafe jag gärna behållt men man måste vara realist.

• ensamhemma
    carita1974 skrev 2009-04-11 18:44:38 följande:
    Hej hej tjejer!Hur mås det?Här är det på väg uppåt iaf...tror jag...Jag tror mitt mående är ¨bättre för att det börjar bli ljusare ute nu...och det känns helt fantastiskt...fick tummen ur röven här för ett tag sen och vårstädade bland kläder.skor,mitt smink...barnens leksaker..jaaa...allt....gubben fråga om jag gick på nått...*s* men det var helt fantastisk...är på bra humör och jag känner att jag orkar ta tag i saker m.mHur mår ni andra nu ?Mår ni bättre nu under vår och sommar????Kram o glad påsk Carira
    vad roligt att höra att det går bra o att du mår bra o får saker oting gjorda,,,,skicka över lite motivation till mig med hihihi.
    jag tror oxå att vädret gör att man blir mer uppåt och positiv.
  • ensamhemma
    Kaldorei skrev 2009-04-11 20:52:39 följande:
    Jag mår sämre på hösten å vintern jag. våren och sommaren då lyser jag upp som en tok!
    då är det för mig med,när solen och värmen kommer så blir jag som förbytt...en glad aktiv människa.
    men så fort höstrusket kommer faller jag som en sten....har många ggr funderat på att göra som björnarna och gå i ide....he he
Svar på tråden vuxna med adhd add as