Inlägg från: ensamhemma |Visa alla inlägg
  • ensamhemma

vuxna med adhd add as

tack alla rara söta....puss o kram

• ensamhemma
    Himmelkropp skrev 2009-03-30 13:57:31 följande:
    Helt ärligt! Jag tycker de är konstigt att vissa av er nära och kära blir förvånade över att ni kan adhd. De var min mamma som fick upp mina ögon för adhd`n. jag har länge varit inne på deppression, ångest, borderline, mano, asperger TILLS att hon fick upp ögonen på mig. Hon har lusläst om alla diagnoser och säger att de där med asperger, mano, borderline osv verkligen inte stämmer på mig.
    jag fick 2 olika personligheter störningar kastade på mig utan någon som helst utredning av min psykolog,han har bara konstaterat det,,,idiot så nu ska jag kräva att få göra dom där scid testerna.

jag tycker oxå det är konstigt att att vissa blir förvånade över att ha adhd,jag tror att det finns hur många somhelst som har det utan att veta det,

min mamma sa upp kontakten med mig när jag sa att jag har adhd så nu tar jag nog det lite lygnt med för vem jag talar om det det jag blir så ledsen när folk ser på en som en utomjording.
  • ensamhemma

fan fan fan alltid ska en speciell person få mig att känna mig som världens sämsta människa,jag känner mifgsom en dörrmatta man torkar av skiten på.

har precis börjat må bättre och funka i vardagen men tro fan då att ens egen man ska sätta igång o trycka ner en o anklga en för en massa dynga som inte ens existerar....

GRRRR GRRRR önskar mig en boxningsäck med mannens bild på. jäklar vad jag skulle ge mig lös på säcken .
    är det så svårt att respektera sin egen jävla fru????

• ensamhemma
    Aquagreen skrev 2009-04-01 08:58:42 följande:
    Åh måste få gråta ut min besvikelse här bland er, jag ska börja min utredning idag, kl 13 hade jag tid o så igår em ringde telefonen o jag kände direkt på mig att de var ngt, ja det var ADHD sköterskan jag ska träffa idag som ringde o var ledsen över att behöva meddela att det inte blir ngt för hennes son är sjuk ( visst förstår jag att hennes son är sjuk jag är inte genom egoistisk) men jag bröt ihop o började stortjuta o sa att jag fixar inte att det blir uppskjutet igen el längre.Måste säga att hon var otroligt förstående o gav mig ny tid imorgon redan.Har beställt ut mina journaler från tiden på barnpsyk o den utredningen jag gjorde där för... 13 år sen?? som inte tydde på att jag har ADHD, men tilläggas bör att jag på den tiden var missbrukare o verkligen drev med allt o alla i personlaen så dörför anser jag inte att de då kunde ställa diagnos.Min mor som var sååå emot hela vistelsen där o "det är inget fel i huvet på dig" var så emot att vi var där så så fort ngn i personlaen pratade med mig betedde jag mig "normalt" o gav de svar jag trodde var "friskast".Jag fick aldrig veta vad de skrev i mina journaler heller aldrig svaren på EEG o datortomografin annat än att EEG visade ett "bifynd" ngt mer har min mamma aldrig berättat o nu vill jag faktiskt veta vad som står.Hon vet inte om att jag nu är under utredning, eftersom hon aldrig accepterat det (mig) så ska hon inte få veta ngt innan allt är klart.
    ååhh stackars dig,jag hade reagerat likadant.
    det du skriver om din mamma är nästa identisk med hur min är,jag har brytit all kontakt med den människan.
    jag växte upp som flickan som inte fanns. stooor kram till dig.
  • ensamhemma

jag e ledsen.
    vill göra lite nytta idag men får inget gjort.
    min man bara tjatar hål i huvet på mig för saker som inte ens är orsakade av mig.

jag önskar jag vågade säga till han att hålla sig borta tills han kan visa respekt och ändra sitt jävla tyck synd om mig beteende.
    en vuxen man som ej tar ansvar för sina egna handlingar,,,,hallo lixom är det inte dax o växa upp??
    han pratar ofta om att han vill ha barn rätt snart men inte har jag lust att skaffa barn med en man som själv beter sig som en snorunge.

ååhhh när gud skapade mannen så skojade HON bara!!!!!!!!!!!!!!!

• ensamhemma
    Himmelkropp skrev 2009-04-01 14:28:34 följande:
    KRAM!! Känner igen de där Inte i förhållandet jag befinner mig i nu men de har jag varit med om. Ta dig mod och säg åt honom. Bli riktigt jävla arg.
    vännen, jag har varit så rasande på han att jag exploderat 1 biljon gånger men nu blir jag bara så ledsen och mest besviken på att det ej sker nån förändring.
    om jag ska flytta ihop till större lägenhet med han så tänker jag skaffa ett sånt där panic-room dom har i usa och låsa in mig där tills jag lugnat ner mig....o står ut med livet igen.
  • ensamhemma

jag blir trött av concertan,ligger på soffan o känner mig handlingsförlamad o sååå trött.
    har noll lust att göra ett skvatt,inte ens boka tvättid(höjden av lathet).

känner mig som ett miffo i mjukisbrallor som bara finns o väntar på att få somna.

har löst tjafset med mannen...efter många frispel.
    undra om det finns en anhöriggrupp han skulle kunna börja gå i så att han inser att jag inte är som den gråa massan utan en unik specialbegåvad människa med fler förmågor än dom vanliga hihihihihh

• ensamhemma

f**k det här....laga mat,aktivera barnen,tomt i plånboken

o så ska man var glad oxå medans en viss person driver än till vansinne.
    skulle kunna strypa shittet.
    har ingen jäkla lust att stå laga mat i en timme som äts upp på 5 minuter så står man där med världens jkla disk oxå.
    ska det vara såhär? är det meningen med livet?serva andra vem e jag? en piga eller?

hade hela helgen planerad men tro fan att min labila kompis ändra sig och fuckade upp alla planer,försökte t om få mig att ta hand om hennes dotter för hon e supsugen,idioooot. energitjyv.

men men jag får väl rycka upp mig o göra det bästa av dagen för det brukar ju lösa sig i slutändan ändå.
    förlåt för gnället men ibland blir det 2 much bara.

• ensamhemma

efter ett års psykisk misshandel har jag äntligen vågat dra mig ur, och för första gången så känner jag att jag kan stå för det.
    men han vägrar att lämna mina nycklar....
    jag fattar inte att jag lät mig tryckas ned av en idiot,varför stod jag ut så länge?

han har bra ljugit manipulerat varit otrogen,kontrollerat varje steg jag tar,kollat min mobil,förbjudit mig att gå ut. ja ni fattar säkert helheten,orkar inte gå in på alla detaljer.
    men nu är jag fri fri fri,jag kan andas igen....ångesten poff väck....

måste bryta detta destruktiva mönster att jämt råka ut för dåliga män....det e nu eller aldrig det gäller,min dotter ska inte växa upp o se sin mamma bli illa behandlad.....såsom jag gjorde som liten...fan vad jag är stark som äntligen frigjorde mig från fängelsevakten....borde anmäla han för psykisk misshandel

• ensamhemma
    Kaldorei skrev 2009-04-04 18:50:31 följande:
    Är det du som står på huset/lägenheten? vägrar han lämna dina nycklar så ring polisen helt enkelt! fast då gäller det förstås att det e du som står på boendet?
    jag fick nycklarna,men byter lås för säkerhetens skull ändå på måndag.

åååhhhhh va jag ska var singel o skaffa en katt istället
Svar på tråden vuxna med adhd add as