vuxna med adhd add as
har funderat så det knakar och kommit framtill ett beslut nu.....på tisdag ringer jag o bokar tid för abort.
jag har redan ett 10-årigt barn som jag har fullt upp med,jag kan inte ta hand om ett barn till det är omöjligt,o det vore inte rättvist mot barnet heller.
med andra ord,jag känner att jag ej är lämpad som mamma.
har ej ngt säkert nätverk eller avlastning,har problem med gubben som inte gör nåt annat än irriterar mig,förväntar sig hemlagad mat varje dag,jag får ej gå som jag vill utan att först tala om det för han fast han gör exakt vad han känner för o jag vet inte ens vart o vem han träffar.
han ljuger om allt,verkligen allt
han är 43 år gammal o smygröker hhahahahahahahh
har hittat sms till en annan kvinna i början av vårt förhållande men han lyckades snacka bort det såklart.
han säger att han jobbar nätter men jag vet inte ens företagets namn. fattar ni vilken jäkla idiot jag har att göra med...
när jag ser honom känner jag sån stark avsmak och äckelkänslor för honom att jag bara önskar ibland att jag aldrig mött han,misstänker kraftigt att det är ngt fel på han.han kan inte vara frisk.
men nu gör jag mig själv inte till nåt offer utan har gett tillbaka ordentligt verbalt och satt han på pottan,,,,om nån jäklas med mig så får den dubbelfalt tillbaka om ni hajar vad jag menar??är en mästare på att snacka sönder folk och knäcka deras dåliga ursäkter.