Inlägg från: Licens To Kiss |Visa alla inlägg
  • Licens To Kiss

vuxna med adhd add as

VI med ADHD/ADD och Asperger. Får bli de som rubrik.

• Licens To Kiss
    ensamhemma skrev 2009-04-29 12:51:19 följande:
    va störd jag blev nu, fick sms av exet som undrade vad jag tänker på??? vad fan har han med mina tankar att göra????får man inte ens tänka ifred längre? han kan gå sina stödsamtal och ta tag i sina tankar istället för mina...vilken dåre!
    Dåre kan man lugnt säga. Han hade väl tråkigt eller så är det en vana. Bry dig inte om honom.
  • Licens To Kiss
    ensamhemma skrev 2009-04-29 13:05:52 följande:
    nää jag ska inte bry mig,,måste bara slå bort min irritation jag fick,,,det räcker med ett sånt sms från han för att jag känner mer avsky mot honom,,,, kan inte ens dricka te längre för jag förknippar det med han och då får jag ångest så nu dricker jag cola-light på kvällarna istället.
    Vanor är till för att brytas!! De gör du rätt i. Cola-Light är gott.
  • Licens To Kiss
    ensamhemma skrev 2009-04-29 13:24:32 följande:
    japp o nu ska många vanor brytas här framöver. väntar bara på att få en ny kvinnlig psykolog för den manliga jag hade var totalt värdelös. så jäklar när jag börjar terapin igen så är det mycket som ska möbleras om i mitt huvud....riktig vårstädning.
    Asbra!
  • Licens To Kiss
    HellviHumle skrev 2009-04-29 14:21:53 följande:
    Hmmmpff!
  • Licens To Kiss

Jag är understimulerad. Måste komma igång med simningen igen så på månda ska jag köra igång igen.

• Licens To Kiss
    ensamhemma skrev 2009-04-30 09:43:31 följande:
    trevlig valborg allihopa!!!!! vi ska iväg och grilla med några kompisar och ha det trevligt men det blir läsk istället för alkohol,vill inte vara dålig förebild till min dotter så att hon förknippar valborg med fest och alkohol.
    Trevlig valborg!!
  • Licens To Kiss
    Anonym (ADHD?!!) skrev 2009-05-03 05:56:59 följande:
    Vad har ni för ventil när det blir FÖR mycket för er?  Jag kan bara inte handskas med det, jag exploderar totalt och blir ihjälstressad och oron i kroppen är bara för mycket
    Det går inte att hantera. De blir ett raseriutbrott.
  • Licens To Kiss

Jag har upptäckt att vid vissa miljöer får jag ångest. Exempelvis vid en miljö med mycke skräp och smuts. Jag kan åka hem till en kompis som har det skitigt och då får jag ångest. Nu har inte jag befunnit mig i en sån miljö på ett tag men reflektera över de nu när jag läste i tråden.

Jag har ätstörning. Vet inte vad den går under men jag kan glömma att äta under en dag. De håller i sig så pass kort tid att jag varken går upp eller ner i vikt. (jag påverkas inte utav de)
  • Licens To Kiss
    Anonym (ADHD?!!) skrev 2009-05-03 09:11:43 följande:
    jag har oxå ätstörningar, har haft hela livet och försöker få hjälp med detta. men min kurtator som har KTB litar inte på att jag kan klara av KTB just nu. för jag har alltid olika mål varje gång jag går dit. men dt är ju så att saker och ting får ju olika betydelser från olika veckor så nästa gång jag kommer till henne så har jag mer fokus på nått annat så hon blir inte klok på mig.
    Känner igen mig i dig! Skulle du vilja inboxa mig? Skulle vilja veta vem du är och snacka privat. Som sagt, känner igen mig i de du beskriver (speciellt när jag jobbade)
Svar på tråden vuxna med adhd add as