Inlägg från: Licens To Kiss |Visa alla inlägg
  • Licens To Kiss

vuxna med adhd add as

Fjärilen72 skrev 2009-04-28 22:35:06 följande:
    Om vi ska ha det så så tycke rjag personligen att "Vi med ADD, ADHD och Asperger" ser bättre ut.
    De får bli ditt förslag.
  • Licens To Kiss

Jag gör en omröstning nä jag bara skoja! Vi har tid på oss.

• Licens To Kiss

Ja vuxna håller jag med om låter knäppt. Vi är inga vuxna här inne {#lang_emotions_tongue_out}

• Licens To Kiss

Hm, blev små bokstäver.

VI med Adhd/Asperger/Add
  • Licens To Kiss
    Ysta skrev 2009-04-28 23:15:16 följande:
    Är det nån som vet om det finns nån linje eller nåt som man kan ringa och prata med nån? Det har hänt så mkt idag och jag har fått så mycket skit från olika håll och fått höra hur värdelös jag är, hur dum i huvudet jag är och att ingen bryr sig. Jag orkar helt seriöst inte längre, har sån ångest att jag kan inte andas och vet inte hur jag ska klara natten. Ledsen om jag lägger detta på er men finns ingen annanstans jag kan skriva av mig. Nu är jag inte den som gör dumma grejer så ni inte blir orolig att jag ska göra nåt sånt... Grejen är bara att den ångest jag känner just nu känns som att den ska kväva mig, kan knappt andas. Så förnedrad och illa behandlad som jag blev för en timme sedan har jag aldrig vart med om. Jag klarar inte detta. Förlåt förlåt förlåt förlåt för att jag skrev av mig här, vill inte få nån annan att må dåligt.
    Kram gumman!! Tråden finns här för dig, vi finns här för dig.
  • Licens To Kiss

Citat från TS, "Dela med dig utav dina härliga och skitdagar. "

• Licens To Kiss
    ensamhemma skrev 2009-04-29 11:24:59 följande:
    ville bara skriva att jag börjar känna mig mycket bättre nu som singel,stressen ångesten och kraven är väck,har inte behövt ta en lugnande på flera dagar.... snart är det 2 veckor tror jag....så nu vet jag man kan lämna ett dåligt förhållande utan att gå under,jag känner mig fri o mig själv igen.
    Visst är det härligt!!
    Du och jag kan gå singlar ihop. Jag ska ha en dö-dejt-tid framöver.
  • Licens To Kiss
    Ysta skrev 2009-04-29 11:49:07 följande:
    Hmm det där lät en aning mordiskt..
    mordiskt?
  • Licens To Kiss
    Ysta skrev 2009-04-29 11:58:13 följande:
    Ja dö - dejt... jag tyckte det lät kul
    Ok hehe
Svar på tråden vuxna med adhd add as