Inlägg från: Licens To Kiss |Visa alla inlägg
  • Licens To Kiss

vuxna med adhd add as

Idag skulle jag sticka iväg och handla och dammsuga men inget har blivit gjort. jag har duschat och fått på mig kläder. Blir och verkligen verkligen rensa skåp och frys idag.

• Licens To Kiss

Jag ska köpa elgrill Måste ju grilla här hemma.

• Licens To Kiss

Dottern prata om döden ikväll Fan jag höll på att börja gråta men höll mig tills att hon hade osmnat. Smet ut ur rummet och tårarna börja rinna.

• Licens To Kiss
    ensamhemma skrev 2009-05-05 07:31:51 följande:
    idag fyller min dotter 10 år hurra hurra hurra...tiden går så fort,det känns som om det var igår som hon var nyfödd. jag har haft konstant ångest ett par dagar nu och vet inte vad jag ska göra för att bli av med den,det har hänt nåt riktigt jobbigt så därför mår jag crap.. när jag e i det här tillståndet så kan jag inte vara bland folk för jag är rädd för att få en panikattack då så nu sitter man hemma o känner sig totalt värdo.. kan det inte bara gå över?
    Grattis till din dotter på 10 års dagen!! {#lang_emotions_sunny}
  • Licens To Kiss

Jag håller på och tvättar men sen är det badhuset som gäller. Jag har fruktansvärt ont i svanken Hoppas att jag är smärtfri sen.

• Licens To Kiss
    Anonym (fia) skrev 2009-05-05 08:25:27 följande:
    igårkväll när ungarna var färdigbadade o klara så hade jag diskat o sen skulle gå upp o kolla till dem. Då satt min dotter (3år) på golvet o hade ritat hela kroppen full med gröna streck, hade en legobit i handen som hon skrapade längst benet. -Va har du gjort?! utropade jag. Hon:-nej det är ingen fara mamma, jag bara rakar mig lite... Hon hade alltså ritat dit hår först för att sedan raka sig med en legobit. haha
    Hehe hon har sett dig raka benen?
  • Licens To Kiss
    Anonym (fia) skrev 2009-05-05 12:56:28 följande:
    Licens To Kiss skrev 2009-05-05 08:50:55 följande: jo det har hon ju, gulligt eller hur
    Ja mycke!!
    Min dotter är likadan. Hon säger att hon ska tatueringar, piercing i tungan och massa örhängen i örat, speciellt i brosket och de vill hon gärna göra nu men hon får bli 16 innan piercingar, tatueringar och hål i brosket blir av.
  • Licens To Kiss
    Anonym (fia) skrev 2009-05-05 13:52:00 följande:
    Licens To Kiss skrev 2009-05-05 12:59:41 följande: hehe,sött! känns ju lite smickrande att dom vill va som oss eller hur.
    Nja, vet inte. Jag är inte riktigt klok så jag hoppas hon tar förnuftet till fånga och inte lär av mig
  • Licens To Kiss
    Ysta skrev 2009-05-05 15:46:44 följande:
    Idag är en tung dag... Jag var så glad och livlig på morgonen men nu har jag nyss fått veta att min farfar ligger för döden, det handlar inte om många timmar nu. Är så glad att jag var upp dit förra veckan för det var en av de sista klara dagarna han hade. Fick veta när jag var på stan att han är inte medveten om något längre och det handlar nog bara om timmar nu. Jag försöker så hårt att hålla tårarna tillbaka och att inte bryta ihop, för går jag sönder nu så kommer jag aldrig orka samla bitarna igen.
    Beklagar!!
    Sjunger för Ysta med skragglig röst De är mörkt nu men det blir ljusare igen
    En cyperkram skickar jag för ord finns inte några bra just nu.
  • Licens To Kiss

Jag har komit underfund med varför jag har så förbannat ont i svanken. Jag har en nerv som ligger i kläm. När det knyter sig i svanken låser sig ena benet. Det gör ONT! {#lang_emotions_demon}{#lang_emotions_yell}

Svar på tråden vuxna med adhd add as