Inlägg från: Licens To Kiss |Visa alla inlägg
  • Licens To Kiss

vuxna med adhd add as

Anonym (fia) skrev 2009-05-12 13:32:36 följande:
    Licens To Kiss skrev 2009-05-12 12:20:44 följande: klart du inte är dum i huvet! det är ju vi som är dom kreativa o härliga personerna som fyller tomrummet i de normalas kretsar haha. Att dom la till h, det känns rätt tycker jag. Har fått bra kontakt med den där sköterskan o hon är bra att prata med o villig att guida mej genom insikterna o frågorna som dyker upp i huvet, jag har grubblat en del på mig själv o det förflutna i om diagnosen o det känns som den stämmer.
    Härligt!!
    Tror ju att jag får H:et också men det återstår och ser.
  • Licens To Kiss
    Anonym (Ironiskt?) skrev 2009-05-12 13:52:29 följande:
    License to kill skrev: "Fan va irriterad jag blir på en kille på msn. Han som har misstänkt AS. Så jävla egotrippad. De enda som är bra eller som jag får bra respons på är när det gäller honom. Han bryr sig inte ett dugg om andra människor. Går de bra för nån ja då säger han "mm" men när det gäller honom blir de ett jävla fart på hans humör." Det är väl lite det som ingår som svårighet i hans diagnos????
    Kanske!! Jävligt svinig stil tycker jag. Svarar inte oftast när han skriver.
  • Licens To Kiss
    ensamhemma skrev 2009-05-12 14:29:30 följande:
    Licens To Kiss skrev 2009-05-12 12:39:41 följande: jaa jag kommer att börja träna igen och ta omega 3....det här är ju totalt värdelöst att man ska gå utan energi dag ut o dag in,jag är som en levande död.
    Fy faan!
  • Licens To Kiss
    Vanna K skrev 2009-05-12 15:37:57 följande:
    Hoppar in till er: har add-diagnos med lite frågetecken kring eventuellt h. Trevlig tråd! ensamhemma - usch vad jobbigt du har det med ritalinet. Det kan inte vara så att du fått för hög dos? Jag känner mig precis som du beskriver när jag prövat doshöjning som inte fungerat.
    Hej {#lang_emotions_smile}
    Du är välkommen.
  • Licens To Kiss
    Aquagreen skrev 2009-05-12 16:36:08 följande:
    Nu är jag hemma igen, blev inlaggd på sjukhuset i lördags o blev utskriven (utkastad) kändes de som igår. Njurbäcken inflamation hävdar dom, jag är skeptisk. Mitt CRP ligger på 185 o de ska vara under 10 eg, jävla sjukvård.
    Hej!  
    Men oj. Dom kan ju inte släppa iväg dig förrän dom vet vad de är och att dom gett dig rätt medicin ju.
    Kram!!
  • Licens To Kiss

På torsda ska jag in och bli undersökt i rumpan :O Ska se om jag har IBS-mage eller cancer Har problem med nr 2 suck. Måste köpa lavemang imorrn. Ska använda vattenlavemang 1½ timme innan jag ska dit.

• Licens To Kiss

Hm, blev inte som jag hade tänkt mig för länkarna hamna automatiskt på varsin rad.

• Licens To Kiss
    RUBRIK: VI med adhd ~ Add ~ Asperger
    TS:
    Hej och välkommen till oss. 
    Vi är ett gäng som håller ihop. Ibland blir vi osams men oftast 
    är vi bara snälla och gulliga mot varandra. Dela med dig utav 
    dina härliga och skitdagar. Välj en signatur då du vill vara 
    anonym. I min tråd tillåts OT-inlägg.
    INFORMATIONSLÄNKAR (Adhd, Add)
    Länk för Föräldrar till barn med ADHD 
    Länk för Vuxna anhörig till ADHDARÈ 
Svar på tråden vuxna med adhd add as