Inlägg från: Licens To Kiss |Visa alla inlägg
  • Licens To Kiss

Jag har sett en jävligt negativ grej med socker. Jag får dåligt tålamod och exploderar när jag blir arg.

• Licens To Kiss
    HellviHumle skrev 2009-03-06 11:40:03 följande:
    Verkar inte särskilt upplyftande. Men visst kan Anonym(Okej) få lite stöd och support här. Tycker jag i alla fall. Vad säger du Himmelkropp, det är ju din tråd?
    Jag ser inga likheter {#lang_emotions_undecided} men hon får stanna om hon vill {#lang_emotions_smile}
  • Licens To Kiss
    carita1974 skrev 2009-03-06 15:39:08 följande:
    :-\ Provar lite...
    Du måste vara plusmedlem för att kunna skicka smilys.
  • Licens To Kiss
    Anonym (Hej) skrev 2009-03-06 16:14:55 följande:
    jag har läst lite på länk och de enda som jag i snabba drag ser som ev liknelser är väl inlärningssvårigheter och beteendeavvikelser
    Japp!
  • Licens To Kiss
    Anonym (Hej) skrev 2009-03-06 16:34:17 följande:
    då jag talar bara för mig själv. SÅ vet jag inte hur mycket jag har som kan ge personen några råd allid/någon gång. då jag  mer kan lite mer om mitt egna. Så länge jag inte kommer få "skit" för att jag kanske inte kan svara personen på ev frågor, att de inte blir sura miner..  (hoppas detta tas rätt, vet nte hur ja ska forumlera mig)
    Förstår de! Jag kände mig vilsen när jag läste om diagnosen och de passar inte här.
  • Licens To Kiss
    Anonym (fia) skrev 2009-03-08 17:37:00 följande:
    Hej, Jag har nyligen fått add o börjat på concerta, så jojnar er för lite gemenskap
    Självklart!! Hej
  • Licens To Kiss
    HellviHumle

Jag har blivit av med anoynimteten för en skit grej. Hade glömt att jag postat de och de var fel placerad. Griniga moderatorerna är.
  • Licens To Kiss
    tristania skrev 2009-03-08 20:16:19 följande:
    Tjena mittbena, hit hittade jag! Orkar inte skriva just nu, är trött. Återkommer när krafterna kommit tillbaks. Kram på er.
    Ta hand om dig!!
  • Licens To Kiss

Jag har inte haft en adhd-dag på länge. Undrar när de kommer.

Svar på tråden vuxna med adhd add as