Anonym (Hej) skrev 2009-04-16 13:41:21 följande:
Då du höjde dosen fick du också "bak fylle" huvudvärk i ett par dagar.Ska nog höja nu efter ja vart hos psyk på måndag.Idag då jag var på sjukhuset bad jag dem i receptionen dra ut alla besök jag har haft på Gyn, akuten, psyk-läkare, psykolog.(kassa kvitton för att samla ihop alla mina sjukresor) Och då hon såg mitt register (bad att få ifrån Juli 08) och hon sa till mig : Herre gud, då behöver jag fylla på massa papper, och en annan person som stod i kön bredvid mig skrattade åt mig och sa "Herregud". Sen sa hon i receptionen att det här kan ta tid. Jag frågade om de var ok att ja kom tillbaka kl 11 då jag var klar. men fick inget direkt svar, hon frågade vart ja skulle, sa bara "jag ska iväg till en kontakt"Kommer kl 11, och då de är min tur går jag fram så säger en annan i kassan: Är det du som skulle ha alla kvitton?-Ja.En annan lucka öppnades och sur kärring slängde bunten till mig och sa -Här har du!Blir så ledsen av att bli bemött sådär.Sen fick jag upp och hämta 3 kvitton ifrån röntgen med.Igår fick jag 29 kassa kvitton ifrån vårdcentralen, alla de ggr som jag vart där sen i Juli 08.Idag fick jag totalt 42 kvitton. Nu ska jag ringa till 2 andra sjukhus o be om kvitton ifrån dem.Fick igår klarbesked ifrån en undersökning jag gjort här omdagen, och mår så jevla dåligt av beskedet
Jo typ, när jag vaknade imorse så kändes det som jag knarkat i flera veckor tuuung i huvudet o helt skum, har typ tappat minnet, vet inte om jag tagit alla mina piller idag el inte.
Fan vilket jävla bemötande alltså, det verkar vanligt att de mest ocharmiga surkärringar jobbar i receptionerna på div mottagningar, ring avd chefen o berätta för denna om hur otrevlig personal den har.
Vad det än är för besked s¨å hoppas jag att det går att lösa, Kram till dig.
Jag blev skit förbannad idag när jag ringde psyk, frågade efter *****.. "ja vem är det som undrar" frågade hon på andra sidan, ja jag heter Linda jag vill prata med ****... Hon är inte här på förmiddagen fick jag ett snäsigt svar, jaha halv skrek jag till henne, jag ringde igår o fick då som svar att jag skulle ringa idag, på förmiddagen.
Eg ingen stor sak men dom på psyk om någon borde väl inte vara så otrevliga o fyrkantiga av sig.
Jag är nu klar med min utredning o det står grav ADHD o tydlig Aspergers, men vad menas eg med grav ADHD? Klassas den i olika skalor?