• vadskajaghetadå

    e-type världens trevligaste kille??...eh...

    var på seven eleven på stureplan förra året..i kön står jag, min kille plus vår vän...vår vän säger nämen etype!...etype-martin sägerhåll käften eller nåt liknande..otrevligt va de allafall...

    han står längst bak i kön å skriker - ge mig en dosa general..eller nåt märke...hehe kioskkillen säger då- du får allt stå i kön som alla andra!
    skitbra sagt...ok om man blir less de tror jag med på alla människor som ska glo, peka och säga massa saker, men måste man va så otrevlig när nån inte ä otrevlig mot en själv?

    dumma e-type...

  • Svar på tråden e-type världens trevligaste kille??...eh...
  • Bäjbis

    Har sprungit på han några gånger inne på Pub Anchor och han är som alla andra människor. Han kan ha sina dåliga dagar han med..han är väl inte mer än en människa han också och visst det kan vara riktigt irriterande som kändis att ha en massa folk som stirrar och pekar på en.
    Vet mina andra kändispolare som blir riktigt less på att folk står med kikare och kameran och glor in i deras fönster och registrerar allt dom gör. Tex som en av mina kändispolare..han blev så fucking less så han stoppade upp sin storbildskärmsTv framför fönstret med hårdporr för att slippa ha dem gloendes in i hans lägenhet när han satt framför sitt mixerbord och jobbade!! *ASG*

    E-type eller Martin e precis som vilken kille som helst, en mycket trevlig och skojfrisk prick med mycket humor som eg är en gammal rockare från början!..O såna killar dom har attityd!
    O behandlar man inte han på rätt sätt, dvs med respekt som vilken annan människa som helst vill ha då lär man få höra det också!

    Att han är rak och ärlig kan sticka i mångas ögon! OKI!

  • vadskajaghetadå

    jaja men dom ska inte tr att dom är mer värda,,,i mina ögon är dom inte de,,vaf*n stå längst bak i kön å be om en dosa..de va inte precis spybar

  • Sharooon

    "E-type eller Martin e precis som vilken kille som helst, en mycket trevlig och skojfrisk prick med mycket humor som eg är en gammal rockare från början!..O såna killar dom har attityd!"

    Ursäkta mig Bäjbis.
    Vad menar du med att "Rockers" har attityd?
    En annan fråga rör du dig i MC-kretsar?

  • Linsen

    sannispannisen:
    Om du tänker efter - har det inte hänt lite då och då att en "vanlig svensson" står och gapar och skriker och vill gå före i kön? Skriver du inlägg om det oxå? Genom att du uppmärksammar honom här så blir han ju automatiskt lite mer "värd" i dina ögon...

  • Attol

    Hörru Bäjbis,nu blir jag nyfiken vad är det för andra kändispolare du har???Jag älskar allt som har med kändisar att göra : )

  • Snurrig

    Har "träffat" E-type flera ggr. jobbar på arlanda. Han har varit full/bakfull flera gånger före 12..... Men trevlig har han alltid varit!

    Peter Siepen däremot............. HUH!

  • GME

    Vad jag fått införstått så är E-Type ganska svängig i humöret och dessutom en riktigt dålig förlorare d v s Melodifestival-grejen var inte bara en "skojig grej" utan han är skitsur att han inte vann.
    Men men...det är ju bara vad jag hört
    Det beror nog väldigt mkt på i vilken situation man träffar personen i fråga. Ung tjej i affär = trevligt bemötande. Ung kille i bar = inte så trevligt.

  • mamy

    Kan inte fatta det... en hel tråd för (fjant) Martin!! Visserligen en trevlig (men alldeles för flörtig kille) men ändå... en hel tråd för bara honom! Ja ja, jag har ju också bemödat mig med att skriva i den så jag kanske inte ska underskatta hans betydelse... !!!

  • therreh

    ja, en del kändisar kan vara riktigt diviga. kan säga att jag absolut inte tål friends-fjantarna nina och kim. har inte varit med om något personligen som har med dom att göra, men en dåvarande vän till mej..

  • Snurrig

    Killarna I Da Duzz är lika stora skitsövlar som Peter Spepen..... (eller så tror dom att dom är mer än vad dom är)

  • vadskajaghetadå

    de va nåt teve programm som sa. å nu kommer etyyyyyyype världens trevligaste kille...ja uppmärksammar allt å hade de vart en svensson så hade ja skrivit de med troligtvis,,hehe
    nej jag bara ogillar många kändisar diviga beteende,,,vad tro do då ,,varför ska dom komma först i kön?
    har vart på spybar å gått föra i kön å ja skämdes!!!!!!!!

  • Glad i hågen

    Jaghar en tråkig upplevelse av allas vår sagotant Astrid Lindgren,. Jag såg en liten pojke komma fram till henne och då stirrade hon bara på honom och sa irriterat: Jaha, och vad vill du då?

    Han stammade fram att han tyckte Emil var bäst, och då sa hon bara "jaha".

    Fast då var hon gammal och kanske hade en dålig dag. Men det rubbade min bild av henne lite, hade önskat slippa höra det.

  • michael 2

    Martin kan va hård om man är jobbig själv. Martin är också en människa som behöver koncentrera sig innan upptr. Har jobbat med honom så spara allt besvär till efter spelningen. Det är tufft att ge allt på 60 min! Stor grym publik väntar för honom. Jag förstår dig - det är tufft att vara artist och stressigt innan man är igång! Du gör ett topp-jobb! Fan till de som inte gillar det du gör, de får låta bli att gå på konserterna :) x10



    Han blev jävligt arg här. Som tur har jag jobbat för honom några veckor så viss brytmån finns. Hans hårda 'fantomen-ringen' har jag också smakat på...(Sabaton jocke hade lust att bränna bort mig med eldkastarutrustningen så M är snällare..).Så låt Martin vara i fred kvarten innan jobbet! Nybörjarfel från mig...Ändå: Det är en tuff arbetsplats med långa arbetspass och hårt folk, hårda ord. Tur att man trivs för det händer saker hela tiden. Kör hårt Martin! Man måste för fan få varva upp innan man ger järnet! (Visst, det är ok att använda bilden :) Han tyckte den blev bra och ha den som minne vet jag....till nästa gång)

Svar på tråden e-type världens trevligaste kille??...eh...