Spikmatta?
Jag har hört mycket bra om spikmattor, men vill höra fler åsikter.
Gärna tips på internetsidor där man kan kolla in dem, och pristips mm.
Tack på förhand!
Jag har hört mycket bra om spikmattor, men vill höra fler åsikter.
Gärna tips på internetsidor där man kan kolla in dem, och pristips mm.
Tack på förhand!
Ja man kan inte ha huvudvärk i käken...det blev lite fel.
jag har en shaktimatta och är super nöjd:)
Shaktimattan är väl också svensk, om jag har fattat rätt (killen som uppfann den är i alla fall svensk).
Jag har både spikmattan och shaktimattan - spikmattan sen ungefär ett och ett halvt år tillbaka, shaktimattan köpte jag för en vecka sen. ;) Gillar båda, men shaktimattan tycker jag nog lite mer om... med andra ord: JAG ÄLSKAR DEN! Den är mycket lättare att använda, spikmattan kan man nästan bara använda mitt på ryggen. Däremot går ju spikmattan mycket djupare och kan användas "punktuellt" (om man bara tar en bit av den), vilket också kan vara skönt. Men om jag bara fick välja en, så skulle jag definitivt välja shaktimattan.
Jag har oxå en shaktimatta, o har inte ångrat köpet en minut! Här ligger barna oxå på den, bara maken som inte vågat prova (fegis...) Första gången äldste sonen (16) skulle prova låg han 10 minuter o gnällde över hur ont det gjorde, sen tystnade han. Då jag kikade in i rummet där han låg så sov han...
Mamlan: jag lider av samma sak som dej, o mej har shaktimattan hjälpt.
mimmi 1 skrev 2009-03-23 22:04:11 följande:
mimmi 1 skrev 2009-03-24 21:42:18 följande:
jag tror inte att du ångrar dej... man är ju lite dålig på att unna sej själv något, så en spikmatta är väl en bra present till sej själv!
jag ligger på min varje kväll, och har fötterna på den när jag ser på tv, eller som nu när jag sitter vid datorn... men har lite svårt för att få gubben att använda den... han har provat en gång bara... jag tror han tyckte det gjorde ont
.... han skulle så väl behöva den.. så jag får väl tjata lite
mimmi: vi har problem tvärtom här hemma. båda vill ha den när vi har lagt oss så det blir väl till att köpa en till. vår minsta pojke gillar den oxå men den store är lite mer svårflörtad...