• Anonym

Gillar ni tjejer detta?

Hej!
    Sist jag och sambon hade sex så sög hon av mig i badkaret, vi hade inte haft sex på ett bra tag så jag var ordentligt upphetsad.
    Det var riktigt skönt och det började bli hårdare och hårdare...
    Jag tog stadiga tag om hennes bröst och började smiska dem lite lätt.
    Sen så gav jag henne en örfil! Alltså ingen hård överhuvudtaget utan bara så det klatchade till. Det var så upphettsande så jag höll på att svimma.
    Hon stönade till ordentligt så jag gav henne några till efter en stund.

Sen gick vi upp ur bubblet och avslutade i sängen med härligt sex.
    Jag frågade sen om hon tyckte det var okej att jag gav henne örfilar och det tyckte hon.

Jag tyckte iaf att det var härligt med lite hårdare tag, har egentligen alltid velat det. Älskar att vara hämningslös.

Tycker ni tjejer att det är okej att få lite örfilar under sex?

• Svar på tråden Gillar ni tjejer detta?
  • Anonym (RUMPAN)

Inte örfilar men smisk på rumpan är helt ok. Det gör mig mera kåt.

• Anonym (yes)

Ja, det är helt ok med lite hårda tag.

• Anonym

nej till allt som rör smisk i sängen.

• Anonym

Nej inte örfilar heller. Skulle bli minst sagt förvånad om jag fick en örfil mitt i samlaget och jag skulle inte uppskattat det. skulle nog bara bli ställd.
    Han brukar smiska mig på rumpan nån gång ibland när jag varit en "stygg" flicka, och det är okej.

• Anonym

Inge smisk eller slag överhuvudtaget eller nånstans

• Anonym (japp)

Min pojkvän har gett mig örfilar ibland, men då har jag bett honom göra det eller så har han sagt att han skal göra det. Skulle nog inte uppskatta att få en örfil utan förvarning.. Men annars kan det vara väldigt upphettsande!

• Anonym (hm)

Örfil skulle jag nog inte uppskatta. Men absolut hårdare tag och smisk på rumpan. Riktigt gott!!

• Anonym (C)

Jovisst, kanske inte exakt örfilar i sig, men lite hårdare tag är väl aldrig fel.
    Däremot går det ju en fin gräns, det får absolut inte luta över mot våld av ngt slag.

Men lite hårdare tag kan lätt pigga upp sexlivet =)

På rumpan under akten, eller att han drar lite i mitt hår när han är bakifrån.
    Jag tycker det kan pigga upp sexlivet rejält!

Tror nog att många fortfarande antar att alla tjejer gillar "mjuka tag", visst det kan vara romantiskt ibland,
    men vad går upp mot riktigt hårda tag under en riktigt skön snabbis?
    Sex ska vara passionerat och livligt,
    jag är inte mkt för att ligga på rygg som en död fisk... ;)

• Anonym

Det är med andra ord olika.

Smisk på rumpan är trevligt.
    Förstår om de flesta inte gillar örfilar, då det kan ses som kvinnoförnedrande.
    Men de som gillar det tror jag inte är så hämmade överhuvudtaget. Absolut inga feminister iaf.

• Anonym (yes)
    Anonym skrev 2009-03-12 18:52:04 följande:
    Det är med andra ord olika. Smisk på rumpan är trevligt. Förstår om de flesta inte gillar örfilar, då det kan ses som kvinnoförnedrande. Men de som gillar det tror jag inte är så hämmade överhuvudtaget. Absolut inga feminister iaf.
    Eh va? Vad har ug i sexlivet med feminism att göra? Nada!
Svar på tråden Gillar ni tjejer detta?