• Anonym

Gillar ni tjejer detta?

Hej!
    Sist jag och sambon hade sex så sög hon av mig i badkaret, vi hade inte haft sex på ett bra tag så jag var ordentligt upphetsad.
    Det var riktigt skönt och det började bli hårdare och hårdare...
    Jag tog stadiga tag om hennes bröst och började smiska dem lite lätt.
    Sen så gav jag henne en örfil! Alltså ingen hård överhuvudtaget utan bara så det klatchade till. Det var så upphettsande så jag höll på att svimma.
    Hon stönade till ordentligt så jag gav henne några till efter en stund.

Sen gick vi upp ur bubblet och avslutade i sängen med härligt sex.
    Jag frågade sen om hon tyckte det var okej att jag gav henne örfilar och det tyckte hon.

Jag tyckte iaf att det var härligt med lite hårdare tag, har egentligen alltid velat det. Älskar att vara hämningslös.

Tycker ni tjejer att det är okej att få lite örfilar under sex?

• Svar på tråden Gillar ni tjejer detta?
  • Anonym (C)

Anonym (yes) skrev 2009-03-12 19:20:47 följande:

Eh va? Vad har ug i sexlivet med feminism att göra? Nada!
    Jag kan visserligen förstå tankegången...
  • Anonym (Mee)

Nej jag gillar inte att få smisk eller örfilar, inte i vardagen och inte under sex. Skulle kännas förnedrande för mig..

• bigmomma

Anonym (C) skrev 2009-03-12 19:25:38 följande:

Anonym (yes) skrev 2009-03-12 19:20:47 följande:
    Jag kan visserligen förstå tankegången...
    Förklara den tankegången, tack
  • Anonym (C)
    bigmomma skrev 2009-03-12 19:30:07 följande:
    Anonym (C) skrev 2009-03-12 19:25:38 följande:
    Förklara den tankegången, tack
    Ja att vissa kanske kan uppleva det som förnedrande med en örfil.
  • Anonym

Inget som gör ont, men gärna hårda grepp eller "låtsas-snärtar". Men inget som spelar någon större roll för mig egentligen, mest skoj att testa något nytt eller för att variera sig lite.

• Anonym (goodgirl)
    Anonym (C) skrev 2009-03-12 18:46:24 följande:
    Jovisst, kanske inte exakt örfilar i sig, men lite hårdare tag är väl aldrig fel. Däremot går det ju en fin gräns, det får absolut inte luta över mot våld av ngt slag. Men lite hårdare tag kan lätt pigga upp sexlivet =) På rumpan under akten, eller att han drar lite i mitt hår när han är bakifrån. Jag tycker det kan pigga upp sexlivet rejält! Tror nog att många fortfarande antar att alla tjejer gillar "mjuka tag", visst det kan vara romantiskt ibland, men vad går upp mot riktigt hårda tag under en riktigt skön snabbis? Sex ska vara passionerat och livligt, jag är inte mkt för att ligga på rygg som en död fisk... ;)
    kunde inte sagt det bättre själv!
  • bigmomma

Anonym (C) skrev 2009-03-12 20:24:16 följande:

Ja att vissa kanske kan uppleva det som förnedrande med en örfil.
    Men om man uppfattar det som förnedrande eller inte har inte med att göra om man är feminist eller inte, det är en smaksak, vissa gillar det andra inte, feminist eller inte.
  • Anonym (C)
    bigmomma skrev 2009-03-12 20:45:43 följande:
    Anonym (C) skrev 2009-03-12 20:24:16 följande:
    Men om man uppfattar det som förnedrande eller inte har inte med att göra om man är feminist eller inte, det är en smaksak, vissa gillar det andra inte, feminist eller inte.
    Nej det sa ja iofs inte, ja menade att vissa kan uppleva det förnedrande. Kanske snurrade till det lite =)
  • bigmomma

Anonym (C) skrev 2009-03-12 20:54:06 följande:

Nej det sa ja iofs inte, ja menade att vissa kan uppleva det förnedrande. Kanske snurrade till det lite =)
    Ne, det va nog jag som snurrade till det! Du sa ju bara att du kunde förstå den tankegången, det var TS som skrev att inga feminister skulle gilla det. Sorry
  • Anonym

Det skulle aldrig övergå till våld om någon tror det. Jag är väldigt mån om min tjej och behandlar henne väl. Och tycker som sagt att lite hårdare tag kan piffa upp sexlivet.

Jag tror att feminister tycker porr är förnedrande överlag. Och då pratar jag inte om den klassiska feministen som vill ha jämställdhet utan 2000-tals feministen som hatar män och tycker hela samhället är kvinnofientligt. Feminismen har urartat, sverige är världens mest jämställda land, punkt.

Nu blev det lite off-topic men det jag försöker säga är att om två personer tittar på porr där tjejen suger kuk och killen tar ett stadigt tag om håret, och den ena tycker att det är kvinnorförnedrande. Medans den andra tycker att det ser väldigt mysigt ut. Den som uppfattar det som kvinnorförnedrande tror jag då har en mer feministisk syn på allt, speciellt porr.

Låt inte denna diskussion nu bli en debatt om feminism, det var inte min mening. Förklarar bara min tankegång.

Svar på tråden Gillar ni tjejer detta?