• Anonym

Gillar ni tjejer detta?

Hej!
    Sist jag och sambon hade sex så sög hon av mig i badkaret, vi hade inte haft sex på ett bra tag så jag var ordentligt upphetsad.
    Det var riktigt skönt och det började bli hårdare och hårdare...
    Jag tog stadiga tag om hennes bröst och började smiska dem lite lätt.
    Sen så gav jag henne en örfil! Alltså ingen hård överhuvudtaget utan bara så det klatchade till. Det var så upphettsande så jag höll på att svimma.
    Hon stönade till ordentligt så jag gav henne några till efter en stund.

Sen gick vi upp ur bubblet och avslutade i sängen med härligt sex.
    Jag frågade sen om hon tyckte det var okej att jag gav henne örfilar och det tyckte hon.

Jag tyckte iaf att det var härligt med lite hårdare tag, har egentligen alltid velat det. Älskar att vara hämningslös.

Tycker ni tjejer att det är okej att få lite örfilar under sex?

• Svar på tråden Gillar ni tjejer detta?
  • Anonym (C)
    Anonym skrev 2009-03-13 10:48:41 följande:
    Det skulle aldrig övergå till våld om någon tror det. Jag är väldigt mån om min tjej och behandlar henne väl. Och tycker som sagt att lite hårdare tag kan piffa upp sexlivet. Jag tror att feminister tycker porr är förnedrande överlag. Och då pratar jag inte om den klassiska feministen som vill ha jämställdhet utan 2000-tals feministen som hatar män och tycker hela samhället är kvinnofientligt. Feminismen har urartat, sverige är världens mest jämställda land, punkt. Nu blev det lite off-topic men det jag försöker säga är att om två personer tittar på porr där tjejen suger kuk och killen tar ett stadigt tag om håret, och den ena tycker att det är kvinnorförnedrande. Medans den andra tycker att det ser väldigt mysigt ut. Den som uppfattar det som kvinnorförnedrande tror jag då har en mer feministisk syn på allt, speciellt porr. Låt inte denna diskussion nu bli en debatt om feminism, det var inte min mening. Förklarar bara min tankegång.
    Äsch, människor kommer ändå alltid tycka olika. Jag tycker inte det är förnedrande om min kille sprutar mig i ansiktet, jag tycker det är porrigt. ;)
    Och jag tycker ändå man ska ha lika lön för lika arbete ;)
  • Anonym

Inte örfilar kanske..
    Men andra hårda tag smisk på rumpan och sånt är ju jätte gött..

• Anonym (nja)

örfil skulle jag inte tycka om, hatar slag i ansiktet! men smisk rätt så hårt på rumpan, eller att han tar tag hårt mellan benen, eller drar mitt hår är heöt okej mmmmm...

• emmmm

Nej, örfilar är inte okej för mig. Säger som dom andra, smisk hårt på rumpan eller ta i hårt nån annanstans, helt okej!

• Rebecca88

haha, jag hade nog börjat gråta om någon örfilade mig i sängen ;)
    Neh skämt och sido, jag hade inte uppskattat det. Men smaken är som baken - delad.

Lycka till med slapandet i framtiden ;)

• Beckiz86

Örfilar är inte min grej, men som många andra säger - en smisk på rumpan är aldrig fel :)

• Anonym

Kul med så mycket positiva reaktioner =)
    Smisk på rumpan verkar vara en favorit.
    Tror jag ska förfina mitt ordval lite. Örfil är nästan överdrivet. En mer klapp på kinden är närmare sanningen =) Det kom på vägen mellan draget i håret och fingret i munnen.

• Anonym (japp :-D)

En lätt örfil när jag suger av min man är nice Blir oftast fler oxå..
    Smisk, och då ska det kännas, jajjemen.
    Ett ordentligt tag om håret när han tar mig bakifrån, härligt.
    Ett fast grepp på huvudet som styr mig rätt, underbart !!!!!

Ju hårdare desto bättre

• Badgirl

Anonym (goodgirl) skrev 2009-03-12 20:37:12 följande:

kunde inte sagt det bättre själv!
    Vi är varandras motsatser i namnet, men tänder ändå på samma sak

Jag gillar hårdare tag, dock inte örfilar, men älskar att få smisk och att han tar kommandot i sängen.
  • Badgirl
    Svar på #20
    Jag tror att du tänker lite för enkelt här, jag är feminist ut i fingerspetsarna och jag tycker att det går att kombinera men visst kan det vara en balansgång i början. Jag som tänder på att maken tar kommando och ger mig smisk, kan ju hamna i en konflikt med min vanliga feministiska person som tycker att kvinnor och män är lika värda och att ingen ska bestämma över den andra. Men å andra sidan är det här en lek för oss och inget som följer med oss utanför sovrummet. Men det är inte superenkelt.
Svar på tråden Gillar ni tjejer detta?