Inlägg från: MammasÄlsklingar |Visa alla inlägg
  • MammasÄlsklingar

Forts "ni som gjort en bröstförstoring"

Söta Nasse skrev 2009-03-17 09:30:42 följande:

men det är väl inte kirurgerna man träffar på konsultationen?`

läste på nån sida att en viktnedgång/uppgång kan påverka resultatet. tror att det var på strandkliniken det stod på. kan ju vara värt att läsa
    Jo! Jag träffade min kirurg Oya
    Ja fast det beror kanske iof på hur mycket man går ner o upp 5 kilo spelar nog ingen större roll skulle jag tro .
  • MammasÄlsklingar

Ser att ni pratar om stl.. jag e också skit kluven.
    Jag vill ha stora men hur stor stl ska man välja lixom :-S Jag har en C nu .. och jag testade med 400 ( ristestet) o d verkar vara bra .. men undra vilken stl jag får?

• MammasÄlsklingar

Jenny Güzel skrev 2009-03-19 23:02:34 följande:

Nee... har inte dem på nätet nånstans.. hade dem i en mapp här på familjeliv men tog bort dem :)maila mig om du vill ha bilder: [email protected] kram
    kan jag med få se om jag mailar dig?

Så jävla svårt o välja stl därför e d så kul o se andra som lagt in.

Söta Nasse skrev 2009-03-20 07:53:55 följande:
    Jag hittade faktiskt en amerikans sida där man kunde lägga ut en bild på sig själv och så fick folk donera pengar till ens bröst. Sen vill dem som donerar säkert se en bild på resultatet, men det kan det ju vara värt. Man behöver ju inte lägga ut avklädda bilder. Men det kan ju kanske ta lite tid att få ihop hela summan, men om man dessutom sparar själv så finns dem ju i alla fall inom den närmsta tiden.Hittade en länk på youtube, men den går säkert att hittta om man söker på google. Tror att den hette nått liknande freeimplants eller  freebrestsurgery eller liknandeanvänder ni kokt eller okokt ris?
    '
    Okokt
  • MammasÄlsklingar
    TereseA skrev 2009-03-20 09:02:41 följande:
    haha..tror dem visade det på Oprah el Dr Phil för några månader sedan..
    Rätt smart ..
  • MammasÄlsklingar
    Barnakär skrev 2009-03-22 00:03:00 följande:
    Ah, jag tänkte mer generellt. Känns det verkligen som att man har ett främmande föremål innanför brösten, känner man inlägger precis under huden, som att det bara ligger någonting tunt över eller har man faktisk lite kött och känsel? Hehe, hoppas ni förstår! Ska jobba nu i sommar och spara varenda peng! Vad vad det för någonting om ris jag uppfattade tidigare i tråden?
    Du kan lägga okokt ris i påsar du mäter upp dom i dl 400 i silikon e = 4 dl ris tex.
    Så kan du testa vilken stl som skulle passa dig bäst.
  • MammasÄlsklingar

31/3 Söta Nasse Konsultation kosmetisk kirurgi

10/6 MammasÄlsklingar ska göra : Bröst lyft ,sätta in silikon Ca 350-400 har nuC kupa,Full buk op och fettsugning på Strandkliniken i sthlm

• MammasÄlsklingar

Uppdaterar lite mer

10/6 MammasÄlsklingar ska göra : Bröst lyft ,sätta in silikon Ca 350-400 har nuC kupa,Full buk op och fettsugning på Strandkliniken i sthlm
    171 lång väger mellan 63-65 kilo

3,5år sedan, Anonym (KKAB) har gjort: Bröstförstoring, 460cc (B(C) till F) 165cm 60kg. Skrev in mig på listan jag också då ni kanske har frågor :)

• MammasÄlsklingar

Uppdaterar o fixar listan

10/6 MammasÄlsklingar ska göra : Bröst lyft ,sätta in silikon bakom muskeln Ca 350-400 har nuC kupa,Full buk op och fettsugning på Strandkliniken i sthlm
    171 lång väger mellan 63-65 kilo

3,5år sedan, Anonym (KKAB) har gjort: Bröstförstoring, 460cc (B(C) till F) 165cm 60kg. Skrev in mig på listan jag också då ni kanske har frågor :)

Anonym(NÖJD)
    väger ca 62 kg
    Är 164 cm lång
    Gjorde gelehallon 350 cc & 390 cc bakom muskeln.
    Gjordes i Örebro 4/3

• MammasÄlsklingar

Hur stora tror ni jag får .. har C om jag fyller 400 bakom?

• MammasÄlsklingar

Anonym (På väg mot op.) skrev 2009-03-26 07:46:48 följande:

KKAB- tack så mycket för bilderna jag har en kupa som pendlar mellan a - b... hade b innan jag fick barn men nu är det mer en a kupa, jag har också beslutångest om vilken storlek jag ska ta.. bestämde mig för 500 vid konsultationen, rädd att det blir för stort.. så jag är mer inne på att ta 480.. men tänk om det blir för litet. vilka problem vi har
    hehe jadu det e inte lätt..
    Men när jag provar 400 med ris i påse ser det jätte bra ut.. men jag vill inte att dom blir för små o inga pamela bröst :-P .
    Men 500 kanske inte blir så BAMSE stort om du har a kupa innan?
Svar på tråden Forts "ni som gjort en bröstförstoring"