Inlägg från: Anonym (På väg mot op.) |Visa alla inlägg
  • Anonym (På väg mot op.)

Forts "ni som gjort en bröstförstoring"

MammasÄlsklingar skrev 2009-03-26 07:51:50 följande:
    hehe jadu det e inte lätt..Men när jag provar 400 med ris i påse ser det jätte bra ut.. men jag vill inte att dom blir för små o inga pamela bröst :-P .Men 500 kanske inte blir så BAMSE stort om du har a kupa innan?
    nej samma här, inga små men inga pamela bröst heller.. men hon borde ju ha typ 600- 700 i sina bröst tror jag dom är ju gigantiska

både min läkare och sköterskan som var inne tyckte båda att 500 såg jätte bra ut på mig.. men ändå så blir man velig och tänker en massa.. men som sagt man ska ju ta det det större inlägget om man velar så det blir väl 500 för mig.. vi får väl se.. är ju några dagar kvar till den 15 april

har du en liten eller stor c kupa nu?
    MammasÄlsklingar skrev 2009-03-26 08:24:45 följande:
    Stoor C men jag ska både lyfta o fylla brösten .. så ja jag vill att d fyller ut ordentligt *S*
    känns det rätt för dig tycker jag helt klart att du ska köra på 400, det är ju bara du som vet vad som känns bäst och vad du är ute efter
    jag hoppas vi blir nöjda hela högen med våra boobisar.
    jag läääängtar!

Anonym (nya bröst på fre) skrev 2009-03-27 21:31:50 följande:

Hej tjejer! Då va det gjort, imorse fick jag mina nya bröst placerade! Det blev 425cc, bestämde mig slutligen när jag låg på operationsbordet... De känns ju att man lever nu om man säger så, men det är ju helt klart värt smärtan och man överlever den!!!
    grattis till dig.. hoppas du blir nöjd med din storlek.. jag sitter fortfarande velar över vad jag ska ha..
    hoppas man får se bilder nångång i framtidem?

förresten va detta var rörigt med tråden.. skönt att vara tillbaka i den gamla i alla fall

jag har hört att de som opererat sig och även genomgått en förlossning upplever smärtan annorlunda än de som inte har fött barn.
    jag hade ingen bedövning under min förlossning och den varade i 17 timmar, puuh..

nu är det typ lite mer än två veckor kvar till min operation

Söta Nasse skrev 2009-03-30 12:57:13 följande:

Själv ska jag på konsultation imorgon.. nervöst nu hihi
    lycka till på din konsultation!

jag har en vännina som fött barn efter sin operation, o dom är minst lika snygga som tidigare och dom känns dessutom mer naturliga.

usch lång väntan söta nasse. men jag undrar vad är pips?

jag ringde till min läkare idag och ändrade storleken på mina inlägg.. efter mycket tänkande ska jag nog hålla mig till 450 cc.. på konsultationen bestämde vi 500cc men jag tycker det blir för stort..

det frågade jag på min konsultation och då sa dem att efter man är helt läkt och inläggen lagt sig till rätta dvs 3-4 månader efter op är det ingen fara att bli gravid igen.

mitchi skrev 2009-04-01 10:35:01 följande:
    en fråga till dom somgjort bröstop.vet ni om dt är farligt att bli gravid tätt in på bröstoperationen?

nu är det bara en vecka kvar sen är det min tur på operationsbordet nu börjar man bli lite smått nervös och det pirrar i magen när man tänker på det. äntligen kommer det bli verklighet.

Svar på tråden Forts "ni som gjort en bröstförstoring"