• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • Kickan 84

snö: maken får väl göra det då

• snöstjärna

Kickan:
    Jo, maken å pappa min får väl hjälpas åt =) Problemet är bara när det ska bli av ... Det är ju typ 3 mil till mamma å pappa .. så vi får väl ta den nån helg å hjälpas åt allihopa! =)

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Nu är Jordan här! 070822 - snostjarna.blogspot.com ♥ღ ¸.?°´¯)♡
  • numberone
    snöstjärna skrev 2009-03-17 11:04:42 följande:
    No:Mjo måla kan jag nog göra själv, men skrapa bort färgen e jag osäker att nacken pallar. Den står dessutom hemma hos mamma å pappa nu, de har ju stor tomt å ja det kändes smidigare att skrapa den där ... iofs e de väl ingen jättepanik. Men ja, det skulle ha gjorts.Hade den varit hemma hade den redan varit fixad ;) Men nu får vi hoppas mammas arm fixar sig snabbt istället .. det var några bristningar å blödningar i muskelfästen "bara", inget brott tack å lov.Hanna:Ja hemskt, så dumt med olyckor. Befarar att hon ådragit sig en whiplash även hon nu =(
    ok då förstår jag.... Hopaps att det löser sig!
  • Hannnas
    snöstjärna skrev 2009-03-17 11:07:57 följande:
    Ni som ska måla sängen vit, vilken färg kommer ni välja?
    Har köpt en antikvit... ljusaste tonen åt grå hållet..
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • snöstjärna

Hanna:
    Märke?

Fick tips om en färg som hette Lady i märket Jotun som skulle vara snygg å bra till den stilen...

• Hannnas
    snöstjärna skrev 2009-03-17 11:40:42 följande:
    Hanna:Märke?Fick tips om en färg som hette Lady i märket Jotun som skulle vara snygg å bra till den stilen...
    köpt o blandat på caparol har målat mina stolar i den färgen... kanonnöjd! lättmålad, bubblar inte, lagom matthet o fin ton... jättenöjd!
  • snöstjärna

Låter som helt perfekt det ju! =)
    Får gå in på färghandeln å få lite tips när de närmar sig .. vill ju få den klar ;)

Inga nya bilder från hemmet?

• Hannnas
    snöstjärna skrev 2009-03-17 11:47:18 följande:
    Låter som helt perfekt det ju! =)Får gå in på färghandeln å få lite tips när de närmar sig .. vill ju få den klar ;)Inga nya bilder från hemmet?
    nä tror jag inte, la in några i galleriet förra veckan men inte så mkt nytt... känns inte som det händer så mkt hemma... badrummet är i för mkt fokus...
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7