• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • MizzLizzy

HANNAH & NO: Tack för era lugnande ord! Då kanske jag ska vänta med att oroa mig lite till??

♥ Fanny ♥ 080130
  • Hannnas
    MizzLizzy skrev 2009-03-17 18:10:31 följande:
    HANNAH & NO: Tack för era lugnande ord! Då kanske jag ska vänta med att oroa mig lite till??
    Jepp tycker jag def att du ska göra, vänta du till efter bf för sen har du ju en till att oroa dig för resten av livet hihi
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • Honeyflowers

hade inga ömma bröst alls denna gång. så det är nog väldigt olika,

ringde sjukvårdsuppl. o de tyckte vi skulle avvakta o ringa VC imorgonbitti. han har ingen feber men pipig. Bra att han sover dock.

• Hannnas

Linda... hade gärna svarat på din fråga om jag kunnat men jag vet inte ett skit om det där... så bra att du ringde upplysningen iaf så du har lite koll...

• Honeyflowers

jag har ingen erfarenhet heller, han brukar inte vara riktigt sjuk, som tur är ska man väl säga....

Hannnas skrev 2009-03-17 18:31:45 följande:
    Linda... hade gärna svarat på din fråga om jag kunnat men jag vet inte ett skit om det där... så bra att du ringde upplysningen iaf så du har lite koll...
  • Hannnas
    Honeyflowers skrev 2009-03-17 19:05:27 följande:
    jag har ingen erfarenhet heller, han brukar inte vara riktigt sjuk, som tur är ska man väl säga....
    Nä man får väl vara tacksam för det.. M är ju oxå sällan sjuk, är det nåt så är det feber (+ att han haft 3-dagars) o snorig nos... men inget annat än peppar peppar... oerhört tacksam att han inte råkat ut för ett enda magsjukevirusskit dessutom, vilket alla andra inkl personal en på dagis o även jag o A haft...

*smiter iväg o målar panel*
  • Thezzizen

kväller på er...

R är på bandy, L har precis somnat och jag ska njuta med godis i soffan.. och bandy på tv. Blev precis 1-0!!!!!
    Beställde supersnygga syskonkläder idag på stan, kommer nästa vecka

Annars tänkte jag ta tag lite i namnfrågan under kvällen... någon som har lite förslag???

• MizzLizzy
    Hannnas skrev 2009-03-17 18:16:04 följande:
    Jepp tycker jag def att du ska göra, vänta du till efter bf för sen har du ju en till att oroa dig för resten av livet hihi
    Du har så rätt så rätt!

HF: Har tyvärr heller inga råd att ge. Fanny har inte varit sjuk alls ofta, har inte ens haft feber ännu. *peppar peppar* Dock hade hon ju vinterkräk vilket inte var allt för roligt....
    ♥ Fanny ♥ 080130
  • jazzy
    angiee skrev 2009-03-17 16:39:45 följande:
    Här är det tydligen inte så CSN räknas inte som inkomst, men vi ska kämpa. Det handlar ju egentligen om att banken får förtroende för oss & att vi ekonomiskt klarar av den belastningen som lånet innebär. Jag är dessutom bara tj.ledig, så efter mina studier  kan jag gå tillbaka till mitt jobb & ha en fast inkomst, om jag inte skulle få ett nytt jobb alltså.... HOPPAS!
    Tyvärr så tror jag du har rätt, kan vara svårt att få lån. Vi fick knappt lån då jag var gravid (sista mf), för banken trodde inte vi skulle klara lånet när jag sen gick på FP. (Swedbank). MEN jag håller tummarna för er...Spännande, är det där ni bor nu??
    3 barnsmamma
  • jazzy
    Honeyflowers skrev 2009-03-17 17:22:49 följande:
    god eftermiddag!vad gör man med en son som är tungandad? han är förkyld o hostar mycket, har blivit tungandad idag och nu sover han efter att ha fått Mollipect som jag för övrigt inte tycker hjälper särskilt mkt...
    Så var det för Måns sist, vi åkte in akut!!!
    3 barnsmamma
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7