Pladderbebisarna Del 7
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare!
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare!
Thezz:
Ser ut som det KANSKE blir ett IKEAbesök till helgen ändå =)
hahaha. *tittar oxå*
morrn
skitnatt Alex har sovit uuuuuuuselt! tur att solen skiner så man blir lite glad iaf.
Ledig idag, heeela dagen, riktigt skönt. ska se om jag hinner göra lite nytta. tänkte baka lite, koka potatissoppa, ta en promenad, städa lite...
morron
trööööött o döförkyld...
Hej hej!
Ska kasta i mig frukost och sen ska jag ut med barnvagnen och kuta i backar!
Hanna: Jo, det har ju blivit med automatik vila, vila och vila här för min kropp brakar ju varenda gång jag ens tänker på att röra mig. Men när man väl rör på sig så får man ju känningar och dom vill jag ju komma åt... Dessutom kryper det i hela mig nu så jag tror att det är meningen! *ser galen ut*
Men bra vibbar för dagen! Vrålhungrig, kryper i kroppen och sovit hyggligt!
Morron....
Verkar som om jag och R delar ngn sorts halsvirus här, aj aj. Ska köpa honung efter dagislämning..
Heja Lättja!!!
Snö: Skoj med Ikea!!! . Jag tycker det är så JÄ-LA skönt rent ut sagt att de äntligen kom ända fram. Spec när de var så förbenat näääära förra året..
Honey, bra prata med vc om andningen!. Våra bästa kompisar som har en 18månaders har precis legat inne ett par dgr och fått konstaterat förkylningsastma, han var helt färdig lillpojken!
angiee: Jag tror tyvärr som jazzy, att det kan vara svårt. Efter årsskiftet har de nya och hårdare regler när det gäller lån överlag och speciellt till bostad.
Magda: Vi har också sovit katastrofalt i natt. Polly kom och la sig hos mig och sen när Laban kom flyttade jag på henne så att han skulle ligga brevid mig. Men då blev hon helt galen och han vägrade lägga sig på min andra sida. De skrek växelvis i säkert 40 minuter innan Laban gav sig och la sig på andra sidan. Där låg jag, skitförbannad och inklämd mellan två ungar.
Polly har sånt jäkla humör nu också! Hon blir helt galen för ingenting, sparkas och skriker och slåss och ingen fattar vad hon vill.
Lättja... hejjar på dig som *** ska du veta, o jag svär extra mkt idag när jag är förkyld o överjävlig hela jag men jag har ändå en känsla av att ungar inte kommer när man ens kan tänka det själv, de är listiga små kräk de där
Morrn!
Hejar också på Lättja: Heja heja!