• Anonym (komplexet)

Fula blygdläppar

Killar: Hur ser en vacker fitta ut? Spelar det nån roll?
    Tjejer: Hur ser ni ut, är ni nöjda?

Jag har gigantiska komplex som sabbar sexlivet för att jag inte har ett sånt där fotogeniskt underliv med tjocka välformade blygdläppar som täcker inre små. Tvärtom, jag tycker allt ser bara fult, skrynkligt och sladdrigt ut!!! Kan inte förmå mig till att visa ens min man hur anskrämlig jag ser ut. Han tycker jag e skittrist... konstigt då :(

• Svar på tråden Fula blygdläppar
  • Anonym (4)

Men vi kvinnor ser ut så, de flesta av oss. Jämför du din mus,med de i p-rullarna som är opererade ? Din mus är säkert fin. Lyssna på din partner.

• Anonym (va)

Hur opererar de musen?

För övrigt tror jag på en återgång till 70-talslurv.
    Det var nog många komplex som aldrig såg (bokstavligen) dagens ljus då.

• Anonym (komplexet)

Jag försöker tänka så, men när han är där och pillar och tjatar om att få smaka bara låser sig allt igen!
    Det är däför jag startat tråden, för att försöka få lite perspektiv på saker genom att höra hur andra ser på sig själva, vad som är "normalt" osv... Samt vad killar gillar... Känner mig skitdum och förstår att jag kan framstå som rätt konstig. Vill få slut på mitt larv en gång för alla och börja njuta helt o fullt :/

• Anonym

men alltså.. fittor äär inte vackra.. så är det bara. Inte kukar heller för den delen. tror det kvittar fett mycket, han lär bli kåt bara av att få kmma i närheten Mina yttre täcker inte heller de inre helt men skit i det. Bryr mig inte ett smack. har aldrig varit med om att en kille har tyckt illa om det heller.

• Anonym (4)

Jag har snackat med mina kompisar, om detta många gånger.
    Ingen av dem har yttre blygdläppar som täcker de inre blygdläpparn.
    Det är de inre läpparna som de skär av när de opererar. Aj Aj .
    Det man riskerar vid en op. är att få nedsatt känsel i clittan. Från clittan går det nervtrådar som löper i utkanten av de inre läpparna. Jag skulle aldrig chansa
    En tjejer har så stora inre läppar, att de har problem med att sitta på cykelsadlar eller ridsadlar. De kan få hjälp med operation.
    Men är man frisk behöver man väl inte skära i en kroppsdel som är normal,

• fjonkan

Har aldrig ens funderat över sånt innan jag såg ett program på tv om intimkirurgi och måste bara säga att det var det dummaste jag sett på länge. Inte nog med att tjejer svälter sig till nollstorlek och har silikonbröst, nu ska tydligen läpparna genomgå allmän beskådning och det ska se ut på ett visst sätt. Helt sjukt i mitt huvud att ingen kvinna längre får se ut som hon är skapt till.

• mrbiig

Hellre större inre läppar än små... och gärna lite bulligt venusberg ...Mmm

• fjonkan
    mrbiig skrev 2009-03-18 09:15:25 följande:
    Hellre större inre läppar än små... och gärna lite bulligt venusberg ...Mmm
    Ahhhhrgg, alla tjejers mardröm ju. Inte många som vill ha den lite bullig.
    Ha ha ha,tänk vad löjliga komplex man kan ha som tjej.
  • Anonym

Blir så trött på den här utseendefixeringen. Och när man har fixat till allt det som syns med kläderna på, så är det dags att korrigera muttan. Snart finns det väl skönhetstävlingar i "Vackraste Fittan"...Suck.

• Anonym (bullen)

ja har komplex för mitt bulliga venusberg. ligger man t.ex. på stranden syns de jätte mycke hur de buktar ut. men egentligen e d väl ganska löjligt o gå o nojja sig över en sån detalj...

Svar på tråden Fula blygdläppar