• Anonym (komplexet)

Fula blygdläppar

Killar: Hur ser en vacker fitta ut? Spelar det nån roll?
    Tjejer: Hur ser ni ut, är ni nöjda?

Jag har gigantiska komplex som sabbar sexlivet för att jag inte har ett sånt där fotogeniskt underliv med tjocka välformade blygdläppar som täcker inre små. Tvärtom, jag tycker allt ser bara fult, skrynkligt och sladdrigt ut!!! Kan inte förmå mig till att visa ens min man hur anskrämlig jag ser ut. Han tycker jag e skittrist... konstigt då :(

• Svar på tråden Fula blygdläppar
  • Anonym (fladdran)

Jag hade aldrig ens reflekterat över hur jag såg ut där nere, och ingen kille hade nånsin klagat eller kommenterat det, förrän min nuvarande sambo sa till mig att de var "storlek medium PPLUS", alltså att de inre läpparna var ganska stora...

Det var inte så roligt att höra, och det har fått mig att skämmas, vilket jag inte gjorde innan...

• Anonym

Anonym (fladdran) skrev 2009-03-18 09:28:51 följande:

Jag hade aldrig ens reflekterat över hur jag såg ut där nere, och ingen kille hade nånsin klagat eller kommenterat det, förrän min nuvarande sambo sa till mig att de var "storlek medium PPLUS", alltså att de inre läpparna var ganska stora... Det var inte så roligt att höra, och det har fått mig att skämmas, vilket jag inte gjorde innan...
    Så otroligt oförskämt att kommentera ditt kön! Herr gud, hur är människor beskaffade!? Skulle man påpeka att en man var xxsmall så skulle han inte kunna få upp den, behöva söka hjälp hois någon mansjour och gå i flreårig terapi...
  • Anonym (m)

Mina inre blygdläppar eller rättare sagt den ena syns, så jag har inte heller en "porrmus", många av de kvinnornas underliv är ju opererade. Min gissning är att de flesta kvinnor har inre blygdläppar som hänger utanför de yttre, i varierande grad. Förmodligen är din man bara lycklig över att få vara i närheten av din fitta och blir ännu gladare om han får "leka" med den..ärligt är det någon kuk som är bildskön..hehe..knappast..men vi gillar de ändå..underbara att leka med och smaka på..

• mrbiig
    Anonym skrev 2009-03-18 09:39:35 följande:
    Anonym (fladdran) skrev 2009-03-18 09:28:51 följande: Så otroligt oförskämt att kommentera ditt kön! Herr gud, hur är människor beskaffade!? Skulle man påpeka att en man var xxsmall så skulle han inte kunna få upp den, behöva söka hjälp hois någon mansjour och gå i flreårig terapi...
    Nähä men kommentera mäns kön går bra?
    Stort som litet
  • Anonym

www fina fittor se

kolla där och se lite olika former och stilar.

• skunkråtta

Anonym (bullen) skrev 2009-03-18 09:25:43 följande:

ja har komplex för mitt bulliga venusberg. ligger man t.ex. på stranden syns de jätte mycke hur de buktar ut. men egentligen e d väl ganska löjligt o gå o nojja sig över en sån detalj...
    Försök att slappna av istället, är det någon som lägger märke till det så tänker de nog i så fall det helt motsatta från vad du föreställer dig :)
  • skunkråtta

Nöjd o nöjd, den ser ut som den gör och fungerar alldeles utmärkt ;D Jag har inget som hänger ut men kan istället ibland tycka att den är lite bullig uppepå...

Däremot är min man helt nöjd och jag tror inte att männen bryr sig så mycket om exakt hur det ser ut utan mer vad man kan ha den till!

• Anonym (Different)

Finns inga fula underliv på en kvinna.. (Tycker dom flesta verkar se likadana ut)

Men om jag själv skulle få välja så lite hår, sen vette fan hur man ska utrycka det men synliga blygläppar, sexigt som fan..

• Anonym (opererad)

Jag tyckte jag såg hemsk ut o opererade mina blygläppar

• Anonym (Kille 25)
    Anonym skrev 2009-03-18 00:00:57 följande:
    men alltså.. fittor äär inte vackra.. så är det bara. Inte kukar heller för den delen. tror det kvittar fett mycket, han lär bli kåt bara av att få kmma i närheten Mina yttre täcker inte heller de inre helt men skit i det. Bryr mig inte ett smack. har aldrig varit med om att en kille har tyckt illa om det heller.
    Jag har haft ett antal olika flickvänner och inte en av dem har haft likadana fittor. Min nuvarande flickvän (varit ihop över året nu) är den första som jag har haft som har större inre läppar än yttre. Men jag tycker att hennes fitta är det mest upphetsande och vackra fitta jag har sett. Så har det alltid varit för mig. Tycker inte att du borde ha komplex över hur den ser ut Det finns ingen ful fitta, bara vackra.
Svar på tråden Fula blygdläppar