• Anonym (komplexet)

Fula blygdläppar

Killar: Hur ser en vacker fitta ut? Spelar det nån roll?
    Tjejer: Hur ser ni ut, är ni nöjda?

Jag har gigantiska komplex som sabbar sexlivet för att jag inte har ett sånt där fotogeniskt underliv med tjocka välformade blygdläppar som täcker inre små. Tvärtom, jag tycker allt ser bara fult, skrynkligt och sladdrigt ut!!! Kan inte förmå mig till att visa ens min man hur anskrämlig jag ser ut. Han tycker jag e skittrist... konstigt då :(

• Svar på tråden Fula blygdläppar
  • Anonym (em)

Jag har fått höra att min fitta är väldigt fin. Flera som sagt det.

Själv tycker jag mest det ser ut som rosa rostbiff.
    Men va fan. Ibland får man lyssna på andra och inse att man själv är alldeles för kritisk.

• Anonym (opererad)

Anonym (komplexet) skrev 2009-03-19 16:54:00 följande:

Anonym (opererad) skrev 2009-03-19 00:12:32 följande:
    Inte för att jag funderar på att göra det, men har det påverkat din känsel? Vad "fixade de till"?Jag håller verkligen med alla kommentarer om hur sjukt det är med denna utseendefixering... Men det hjälper inte när man ligger där och skäms. Man ska liksom bara vara öppen för att visa upp alla skrymslen och vrår av sin kropp, men med alla komplex går det inte. Och om man tvingar sig till det, vilket jag gjort, förstör det njutningen att bara fundera på om han tycker man e ful osv. Har fått höra hur "killkompisar" gör narr av tjejer som haft fel färg på muttan, för mycket fladder, för torr, för hårig... blablabla, än det ena än det andra. Tyvärr har det satt sina spår då jag e lite osäker av mig.
    Kan säga att det gjorde svin ont, kunde inte gå på flera dagar haha... Fick med mig bedövning hem, som man smörjde på. Jag kunde inte göra det själv för det var så känsligt den biten fick min sambo göra. Det var så skönt för den var kall o bedövade området. Men bra blev det o nöjd är jag
  • Anonym (porrmus)

min fitta ser ut så , tjocka yttreblygdläppar som täcker de inre som varken har konstig färg eller skrynklor och inte är det roligare för det haha nä men allvarligt det är ingen kille som kommenterat att den är snyggare än någon annans, helt ärligt så ser det mer barnlikt ut. jag vet flera manliga bekanta som tycker att det är skitsexigt när de inte sticker fram lite

• kakmagen

venusberget är bulligt o sen är själva snipdelen (haha) väldigt liten o smal. en av blygdläpparna sticker fram es den är större än den andra. Fittan är min bästa vän och min sambo ÄLSKAR den! Han tycker att den är världens sexigaste es han tycker att den är så speciell. :) alla fittor ser olika ut. Kom igen och njut av dem!

• Anonym

Här är en ganska neutral sida med massa fittor.

• Leos pappa

Tjejer,
    sluta oroa er - vi killar älskar era kön oavsett hur de ser ut! Smala, tjocka, skrynkliga, what ever - spelar ingen roll! Jag har under mina 40 år i livet aldrig hört en kille klaga över hur en tjej ser ut därnere. Aldrig, och då ska ni veta att vi killar pratar mycket... Det viktiga är hur ni är som personer, hur ni beter er mot oss killar, vad ni gör med könet...
    Kom igen tjejer, slappna av - tro på er själva, ni är vackra oavsett hur ni ser ut där nere!

• Anonym (Babelu)

sladdriga inre blygdläppar som sticker ut är otroligt äckligt

• kakmagen

Babelu - stackars dig som känner äckel för och därmed går miste om sååå många fittor!

• Anonym (nora)

Jag har ett stort och bulligt venusberg och det skäms jag för, mycket hår finns det också däremot rakar jag mej runt själva läpparna och allt det. Jag tycker mitt underliv ser hemskt ut men kanske beror det på att jag som kvinna inte sett så många underliv i mina dagar (när skulle man ha sett det liksom) . Min man klagar inte men vill att jag ska renraka hela altet, men då skulle väl berget se ännu större ut och nej gud va fult det skulle se ut nu när jag tänker på det.

Som nån skrev här uppe att när man ligger och solar att det buktar upp, det är för hemskt ,för det är samma sak för mej.

Förövrigt har jag stora yttre läppar och mellanstora inre. men när jag blir kåt så öppnar sej liksom allt på vid gavel och det skäms jag också för, jag ser så stor ut liksom (tror jag)

• Anonym
    Håller med!!
    kakmagen skrev 2009-03-22 18:08:01 följande:
    Babelu - stackars dig som känner äckel för och därmed går miste om sååå många fittor!
  • Anonym

Tänder han på dig spelar det ingen roll hur du ser ut "där nere". Skulle han inte tycka om hur du såg ut där skulle han inte ens vilja "smaka".

• Seven Costanza

Anonym (nora) skrev 2009-03-22 19:27:03 följande:

.Förövrigt har jag stora yttre läppar och mellanstora inre. men när jag blir kåt så öppnar sej liksom allt på vid gavel och det skäms jag också för, jag ser så stor ut liksom (tror jag)
    Det gör det nog för de flesta tror jag, den sväller ju när man blir upphetsad, det är ju meningen. När jag står upp med benen någorlunda ihop eller ligger ner på rygg utan att streta har jag världens mest perfekta lilla sak, men det är ju inget kul! Man vill ju ta på den, pilla i den, sätta den i ansiktet på sin kille . Skämt åsido, ska man ha ett snyggt underliv får de flesta nog vara stilla och knipa. Jag föredrar faktiskt att ha en lite fulare men aktiv fitta och ingen har klagat hittills.
  • Anonym (Norton)

Det finns inga fula blygdläppar.
    Alla är olika.
    Så är det.

• Anonym (smak)

Visst sjutton finns det fula fittor, liksom det finns fula kukar. Men därmed inte sagt att fittan är ful bara för den har stora inre blygdläppar. Allt är individuellt.

• Anonym

Anonym (smak) skrev 2009-03-23 22:53:00 följande:

Visst sjutton finns det fula fittor, liksom det finns fula kukar. Men därmed inte sagt att fittan är ful bara för den har stora inre blygdläppar. Allt är individuellt.
    Men en "ful" fitta uppfattas ju inte som ful av alla! Man har olika smak även på det området. Om jag får välja så vill jag hellre ha en mus med större läppar, där de inre syns utanpå, grymt sugvänligt. Men jag kollar ju inte in musen på tjejen och tänker "jaha, du har en SÅNN, vad synd". Man tar det som följer med om man säger så... Ärligt talat, tjejer själva är mer upphängda i vad killarna ska tycka än vad killarna är själva, jag lovar!
  • kakmagen
    Anonym skrev 2009-03-25 09:15:05 följande:
    Anonym (smak) skrev 2009-03-23 22:53:00 följande:
    Men en "ful" fitta uppfattas ju inte som ful av alla! Man har olika smak även på det området. Om jag får välja så vill jag hellre ha en mus med större läppar, där de inre syns utanpå, grymt sugvänligt. Men jag kollar ju inte in musen på tjejen och tänker "jaha, du har en SÅNN, vad synd". Man tar det som följer med om man säger så... Ärligt talat, tjejer själva är mer upphängda i vad killarna ska tycka än vad killarna är själva, jag lovar!
    Word!
    Sluta bekrymra er så brudar och glädjs istället åt att ni har en funktionell fitta som kan kissa, pillas på/i och knulla. :) Sen kommer inte ALLA tycka att den är snygg men alla kommer förmodligen heller inte tycka att dina ben, öron, näsa, rumpa, mun osv är det snyggaste de sett. Och tur är väl det, att vi är så olika.
  • Anonym (enmusihuset)

Jag har stora inre läppar, den ena större än den andre, venusberget är stort och bulligt. Vet du ts, jag e så stolt över den! den är fantastisk och den tar mig till himmelriket varje gång! Killarna brukar äääälska att suga på stora fylliga blygläppar. Min mus ser långt i från estetisk ut, inte alls som på rulle.
    Jag har fått otroliga posetiva komentarer för min mus, visst jag har haft komplex för mina stora läppar, men det var en man som fick mig på andra tankar he he.
    Go girl, show him!!!!!

• Anonym (komplexet)

Ni säger så mycket bra saker! Har så smått börjat komma till insikt med att Mannen nog inte valt mig "trots" mina blygdläppar :) Att vara blyg är väl en sak, men jag ska verkligen försöka sluta vara det av fel orsak.

• Anonym (( fladdrar))

har verkligen jätte långa inreläppar och iblandkan det vara besvärligt, de ryms ju knappt i bikinin o så. min kille säger hela tiden att han älskar den men ja vet inte om de e nåt han säger för att göra mej glad. ifall jag skulle operera den skulle det vara för att de inte skulle vara så ivägen, men tror jag skippar det och lever med hur jag ser ut.

Svar på tråden Fula blygdläppar