• Anonym (komplexet)

Fula blygdläppar

Killar: Hur ser en vacker fitta ut? Spelar det nån roll?
    Tjejer: Hur ser ni ut, är ni nöjda?

Jag har gigantiska komplex som sabbar sexlivet för att jag inte har ett sånt där fotogeniskt underliv med tjocka välformade blygdläppar som täcker inre små. Tvärtom, jag tycker allt ser bara fult, skrynkligt och sladdrigt ut!!! Kan inte förmå mig till att visa ens min man hur anskrämlig jag ser ut. Han tycker jag e skittrist... konstigt då :(

• Svar på tråden Fula blygdläppar
  • en ensam pappa

Nej, det spelar ingen roll. Alla är nog lika facinerande.

• Anonym (mor till 5)

Tycker din låter helt normal, skrynkligt med större inre läppar, porrmusar finns oftast endast i porrfilmer eller de som väljer att operera sin.
    Låt din man njuta av dig, förstör inte erat sexliv med en sådan simpel grej som ett helt vanligt utseende på ditt underliv. Kvinnor se ut sådana och männen (de flesta) gillar ochså det. Tänd ett ljus och låt din man få se, det är ju bara första gången du kommer tycka det är jobbigt, sen vet han ju !!

• Anonym (lusy)

mina inre läppar är skrynkliga och hänger säkert 3 cm neråt medans dom yttre är "normala" det ser sjukt fult ut och jag får som en "bulle" när jag har trosor på mej, dom är GIGANTISKA och kan säkert liknas med en örn i vingbredd om man vecklar ut dom;P

men häromdagen pratade jag med min sambo sen 1½ år om att jag skulle vilja operara mej, han skrek rakt ut, jag fick fixa brösten, fettsuga mej osv osv men jag fick absolut INTE röra "små"läpparna. haha

• Anonym (japp)

Jag har en fyllig porrmus :)

• Anna Paulita

Jag har aldrig någonsinn funderat på hur jag ser ut mellan benen, vi kvinnor har så många komplex ändå...kan vi iallafall inte försöka tycka om våra kön som det är. Vi kan liksom inte göra så mycket åt hur vi är skapta. Skulle aldrig någonsinn operera om mina inre blygläppar hängde utanför de yttre, om det inte skavde vilket jag förstår folk kan ha problem med.

• Anonym

jag har faktiskt fått många komplimanger för hur min ser ut, av fler än en person.
    Jag är rätt försiktig och blyg när det gäller att vara naken och blir rätt generad av komplimanger.

men jag log nog inombords, det är ju alltid kul att få höra även om det är en konstig komplimang.

• Anonym (...)

Om jag står upp eller ligger ner med benen bara pyttelite isär så har jag de yttre utanför de inre, och om de fladdrat ut kan jag liksom bara dra ut de yttre och "stänga" om de inre . MEN, så fort jag blir upphetsad blir de inre läpparna mörklila och när man börjar leka med dem så plockar man ju så att säga fram dem, man ser hur skrynkliga de är och framförallt så öppnas ju hela musen och när de inre blir blodfyllda så blir de större än de yttre... men jag har aldrig fått några konstiga blickar eller klagomål... Dvs, ska man ha en "perfekt" mus kan man ju inte göra något med den, och hur kul är det? Tror det är ytterst få som har sådana där perfekta musar, och jag har sett mååånga som ser ut som min i porrfilmer också. Släpp din ångest och njut.

• Anonym (komplexet)

Anonym (opererad) skrev 2009-03-19 00:12:32 följande:

Jag tyckte jag såg hemsk ut o opererade mina blygläppar
    Inte för att jag funderar på att göra det, men har det påverkat din känsel? Vad "fixade de till"?

Jag håller verkligen med alla kommentarer om hur sjukt det är med denna utseendefixering... Men det hjälper inte när man ligger där och skäms. Man ska liksom bara vara öppen för att visa upp alla skrymslen och vrår av sin kropp, men med alla komplex går det inte. Och om man tvingar sig till det, vilket jag gjort, förstör det njutningen att bara fundera på om han tycker man e ful osv. Har fått höra hur "killkompisar" gör narr av tjejer som haft fel färg på muttan, för mycket fladder, för torr, för hårig... blablabla, än det ena än det andra. Tyvärr har det satt sina spår då jag e lite osäker av mig.
  • timri

Kan inte heller skryta med någon sk porrmus. Musen ser ut som den gör, skrynklig och inte så snygg om jag får säga det själv. Är ju bara att acceptera hur det ser ut och gilla läget. Skulle aldrig få för mig att operera för att göra det snyggare.

Vad pojkvännen tycker om den vet jag inte, vi har inte prata om den så. Tror inte att han har alltför stora problem med hur den ser ut

Svar på tråden Fula blygdläppar