• Anna Paulita

Varför kallar folk knulla för mysa?

Jag får utslag av ordet mysa, om det innebär att man knullar/har sex. Vadå mysa? Mysa gör man väl i soffan framför en film med popcorn och inte när man knullar/har sex?

Eller har jag missat något?

Ett annat ord jag kräks av är "myspinne"! *hulkar*

• Svar på tråden Varför kallar folk knulla för mysa?
  • Nennie

Hahaha jaa inte blir det några barn gjorda här heller när vi myser!
    Myser gör vi i soffan framför tv:n med lite gott att äta.
    Eller i sängen när vi är för trötta för att knulla, ha sex, ligga med varann, älska!

• sabinaochErik

Så jävla töntigt!
    Hittade FL "ordlista" på såna ord.
    Det var det fjantigaste jag läst på länge.. Hur gamla är dom egentligen? {#lang_emotions_sunny}

• Einstein
    Essi73 skrev 2009-03-18 14:55:32 följande:
    Herregud, har redax blivit hjärtvättade också???
    Bra fråga! Jag tycker det är skrämmande! Vi är ju vuxna människor, vi måste väl kunna prata om sex utan omskrivningar!
  • ompa
    Anna Paulita skrev 2009-03-18 14:53:47 följande:
    Nej, verkligen inte och aldrig att utdelningen är någon orgasm heller. ;)
    Näää, möjligtvis ont i magen pga för mycket godis, glass eller annat smaskens
  • Einstein
    KaeJ skrev 2009-03-18 14:58:53 följande:
    Får man säga nuppa??
    Det handlar ju inte om att man inta får använda andra ord, utan om att ge ord en ny betydelse. Mysa för mig är något helt annat än att knulla! Om jag och maken myser, så kan det leda till sex men sex och mysa är inte samma sak!
  • Essi73

-IKVÄLL skall vi ha VILD, DJURISK... mys!!

-Åh älskling, prata mys med mig, ge mig en massa mysiga detaljer, jag går SÅ igång på sitt myssnack.

{#lang_emotions_throwup}{#lang_emotions_laughing}

• KaeJ

Skulle vara en flirtgubbe i slutet men missade den! Lugna puckar! Vet va Ts och andra menar, tycker själv att användning av ordet mysa är larvigt!

Einstein skrev 2009-03-18 15:01:04 följande:
    Det handlar ju inte om att man inta får använda andra ord, utan om att ge ord en ny betydelse. Mysa för mig är något helt annat än att knulla! Om jag och maken myser, så kan det leda till sex men sex och mysa är inte samma sak!
  • Einstein
    Essi73 skrev 2009-03-18 15:03:09 följande:
    -IKVÄLL skall vi ha VILD, DJURISK... mys!! -Åh älskling, prata mys med mig, ge mig en massa mysiga detaljer, jag går SÅ igång på sitt myssnack.
    Tvekar på att de som säger "mysa" pratar på det viset!
Svar på tråden Varför kallar folk knulla för mysa?