• Fidelis ad urnam

    Roligt att skriva på en typ "din mamma jobbar inte här" skylt till fikarummet

    Vet ni något roligt sätt man kan skriva en form av "Din mamma jobbar inte här"-skylt?
    Något som påvisar att man ska städa efter sig men som ändå är lite annorlunda.
    Tacksam för tips


    Forgive your enemies, but never, never forget their names
  • Svar på tråden Roligt att skriva på en typ "din mamma jobbar inte här" skylt till fikarummet
  • Fidelis ad urnam

    Ingen som har en rolig skylt eller en bra idé?


    Forgive your enemies, but never, never forget their names
  • Airlee

    "Din mamma är en hora och kommer aldrig bli något annat, även om hon pluggar vidare på komvux"

    Förlåt... kom att tänka på Mia och Klara.

  • firewalkwithme
    Airlee skrev 2009-03-19 14:10:56 följande:
    "Din mamma är en hora och kommer aldrig bli något annat, även om hon pluggar vidare på komvux" Förlåt... kom att tänka på Mia och Klara.
  • Garderobshylla

    Jag tycker inte att lappar är roliga alls, direkt får det mig att tänka på anonyma-gnällkärringar-som-inte-törs-säga-det rakt-ut.

  • Fidelis ad urnam
    Airlee skrev 2009-03-19 14:10:56 följande:
    "Din mamma är en hora och kommer aldrig bli något annat, även om hon pluggar vidare på komvux" Förlåt... kom att tänka på Mia och Klara.
    ha ha ha ha ha
    Forgive your enemies, but never, never forget their names
  • En helt vanlig mamma

    Na, gillar inte alls sadana dar lappar. Kanns fanigt och studentkorridorsaktigt.

  • Fidelis ad urnam
    En helt vanlig mamma skrev 2009-03-19 21:53:42 följande:
    Na, gillar inte alls sadana dar lappar. Kanns fanigt och studentkorridorsaktigt.
    det är lite shit the same om du eller någon annan gillar sådana lappar.

    Vi har kommit fram till, i vårt arbetslag, att det inte finns någon möjlighet för oss att springa och påpeka för de andra vad de inte gör, speciellt då vi har fullt upp med att bemanna växeln, så en trevlig men tydlig påminnelse i form av en lapp är ett måste.
    Forgive your enemies, but never, never forget their names
  • Maria222
    Garderobshylla skrev 2009-03-19 14:15:19 följande:
    Jag tycker inte att lappar är roliga alls, direkt får det mig att tänka på anonyma-gnällkärringar-som-inte-törs-säga-det rakt-ut.
    Instämmer, desutom skapar det bara en väldigt otrevlig stämning och negativ atmosfär av att gå och titta på sådana tråka lappar dagligen.
    Sköt dig själv och skit i andra är annars ett tänk som man kan komma långt på...
    Mamma till Kevin född 0706.
Svar på tråden Roligt att skriva på en typ "din mamma jobbar inte här" skylt till fikarummet