Inlägg från: Karro87 |Visa alla inlägg
  • Karro87

Studenter i eskilstuna??

hoppas man kan vara men här även fast man inte studerar...???

• Karro87

Babyf: jag läste nog inte innan jag skrev det.. Allt bra med er där hemma???

SusannaT: Va skönt att ni har en massa mat i kylen.. Ja visst är det mysigt att åka och handla alla...
    Själva vet vi inte när vi får åka och storhandla alls, vet ju inte änns när vi får komma hem, var hemma och hämta posten förut och gud va dammigt det var hemma man såg inte änns golven i hallen...

• Karro87

babyf: jo jag läste de i tidiningen.. Har du kollat din eller??

• Karro87

babyf: Va skönt att du slipper betala tillbaka, det hoppas jag med att jag slipper kan inte kolla nu för jag har inte dosan med mig till kvicksund..

• Karro87

Xandra86: Hoppas att det går bra ikväll...

• Karro87

xandra86: Va skönt att det gick bra igår kväll.. Du tyvärr så kan jag inte ha någe  nu för dom håller på och renoverar vårt badrum hemma så just nu bor jag ute på landet... Kanske när badrummet är klart och man har fått iordning hemma igen...

• Karro87

susannaT: Va härligt att dom har fastnat i huvudet, det gjorde de på mig med när Elina tyckte om pippi förut

• Karro87

Susannat: jo jag vet det är jätte irriterande men det får gå vettu... Du nu är vi hemma igen.. DEt är så skönt...

• Karro87

Xandra86: Va bra men jag säger till när vi har fått klart allt här hemma...

SusannaT: Jadu, det ser ju bättre ut än i veckan iallafall, så nu ska jag ta och dammsuga och torka lite golv där det går och sen få lite ordning här hemma...
    Vad ska ni hitta på idag då?

• Karro87

Susannat: Ja då har ju ni hela dagen inplanerad iallafall. Hoppas att det går hos syrran din sen...
    Själv ska jag snart gå till slagsta till peters syrra ska vara där tills han slutar ikväll...

Svar på tråden Studenter i eskilstuna??