Studenter i eskilstuna??
SusannaT: Jo det kan jag tänka mig att hon var... Så hur gick det med pluggandet igår då???
God Eftermiddag...
Idag började Ida sin inskolning på dagis och det gick jätte bra, hon blev super glad när barna kom in stracks innan vi skulle gå så... Men jag hoppas att det kommer gå bra dom här 2 veckorna så...
Känns lite konstigt när man ska lämna båda på dagis nu..
SusannaT: Hoppas att ten2 går igenom denna gång... Hur går du i skolan denna vecka????
SusannaT: Okey men det vet jag eftersom att jag ringde till dig... Men vi kan ju höra av oss på fredag...
Hejj...
Ja nu är jag här ingen, vårat internät har inte funkat på några dagar.. Så skönt att det funkar nu...
Inskolningen går jätte bra med Ida, så nästa vecka så ska hon få gå själv på dagis så får vi se hur de går... Vi ska börja öva på att säga hejdå så får vi se hur det går...
SusannaT: Det är ingenfara jag hade ändå sällskap av syrran hela eftermiddagen och kvällen så.. Ida somnade vid 19 tiden igår och Elina vid 20 tiden så jag hade rena semestern här hemma... Nä jag somnade fort jag med igår när jag väl la mig så... Det är bara att ringa tror att jag är hemma så..
SusannaT: Det är lungt, jag förstår att du är trött med så.. Hur gick det i skolan idag då??? Jo jag tror att vi kommer imorgon om vi hinner men jag ska höra med den jag bor ihop med så..
shagha: Oj då hade du verkligen fullt upp asså.. Men jag tror på er som pluggar och säger att det går även fast man har barn så.. Tack så mycket för svaret.. Jo jag bor i Eskilstuna så det är inte alls långt för mig att ta mig ner till stan så..
Go kväll..
här var det ett tag sedan man skrev någe, har haft fullt upp här hemma plus att nätet har krånglat lite...
Men nu hoppas jag att det ska bli bättre...
Susannat: Tack för fikat idag, får ta och luncha någon dag sen när vi båda har pengar.. Gå till Ica och köpa en varsinn sallad.. hehe...
Xandra86: Har du fått jobbet på parken???
SusannaT: Det var så lite så, det var roligt att man änkligen fick tiden till att träffas... Jo jag förstår att du har tappat atpitet just nu, det är bara hoppas på att det får över snart så att du kan börja äta lite igen...
babyf: Ett stort Grattis till er... Hoppas att allt kommer att gå bra nu under graviditeten...
SusannaT: Jo jag skulle nästa tror det..
SusannaT: Nä det är ju inte så många som skriver i den längre så... Va bra att du har fått i dig lite frukost iallafall, hoppas att du slipper illamåendet ett tag nu...
Babyf: Så hur trivs ni i hållsta då???