Studenter i eskilstuna??
babyf: Va bra att ni trivs, kan nästa tänka mig att det är lungt där ute inte så jätte mycket trafik... hehe du hittar nog dom snart när du har gått igenom alla kartonger... hehe jo men sånna brukar man kunna stå ut med...
babyf: Va bra att ni trivs, kan nästa tänka mig att det är lungt där ute inte så jätte mycket trafik... hehe du hittar nog dom snart när du har gått igenom alla kartonger... hehe jo men sånna brukar man kunna stå ut med...
babyf: hehe jo då ligger det nog där ska du se... Eller så har du redan packat upp dom och sen tänkte du att du lägger de på ett bra ställe så att jag kommer ihåg det, det brukar jag kunna göra och sen när man ska ha sakerna då vet man ej vart det är...
babyf: hehe jo ni får väll göra det om ni inte hittar dom andra..
SusannaT: Glad påsk på er med där hemma..
SusannaT: På påskafton så var vi hem till mamma och pappa på förmiddagen för barana ville ha sina påskägg, sedan på kvällen så kom min mormor och morfar över och käkade påskmiddag ihop med oss.. Igår var vi ut till peters föräldrar och käkade påsklunch ihop med dom och sedan hans yngsta syster med familj. Så vi har haft fullt upp så idag är jag så himmla trött...
Vad har ni haft för er då??
Babyf: Grattis på födelsedagen Felicia...
SusannaT: ja då har ni också haft fullt upp under hela påsken... Stackare hoppas att du mår lite bättre nu då...
Va ni till Pia och firade Felicia idag??? Peter sa att ni skulle dit på kalas...
God morgon...
Idag var det dags för dagis igen, både Elina och Ida var svåra att lämna idag men det är bara för att dom har vart långlediga då är det alltid svårt att lämna dom... Så nu sitter jag här och njuter av att det är lungt här hemma..
Ska ta och sätta ut lite kläder till en tjej som kanske vill köpa lite.. Får se hur mycket jag orkar sätta ut idag...
SusannaT: Jobbigt att du mår så dåligt, så jag förstår att du inte orkade göra någe igår utan bara ville vara hemma och ta det lungt.. Jobbigt att hon är så mammig också när du inte mår bra...
Hoppas att det känns bättre idag och att du orkar fullfölja din praktik...
Igår så rensade vi källaren på en massa saker, så nu är det nästan tomt där nere så det är skönt.. Slängde en massa kläder och skor som vi inte ville ha plus att det var hundra år gammalt kändes det som.. hehe så vi hade fullt upp igår ändå...
SusannaT: Jo det kan ju vara så med, man vet ju inte vad det är, men hon känner ju på sig att du inte mår bra så det kan ju vara därför hon är mammig med så..
Jo men jag förstår att du känner av första dagen nu, men hoppas att det kommer blir bättre med dig iallafall...
Va jobbigt att vara postvakt, jag vet hur det är och det är dö trist... Men skönt för er att dom kommer hem imorgon....
Xandra86: Jag frågde dig för flera veckor sedan om du har fått jobbet på parken, men du har inte svarat.. SÅ jag frågar väll igen.. Har du fått det????
Xandra86: Okey det var ju synd.. Nä jag fick inget jag heller på parken.. Blev super ledsen när jag fick det..