• Kotten7381

    Vi som misslyckades med IVF i början på 2009 och nu satsar på bebis 2010 istället!!!!!!!!!

    Här samlas vi som genomgått IVF försök, men som ännu inte lyckats.
    Nu JÄVLAR ska det ta sig - bebis 2010!!!!!!!!!

  • Svar på tråden Vi som misslyckades med IVF i början på 2009 och nu satsar på bebis 2010 istället!!!!!!!!!
  • Åttan

    fick mensen idag så jag borde hinna med ett FET innan sommaren.. är bara att beställa hem digitala äl tester å börja leta äl nästa veckan då..

    7879--> Jag var oxå förkyld under båda min behandlingar.. tror kroppen drar åt sig bakterier lättare... hoppas att det vänder snart..


    Börja om från början...
  • 7879

    Jeskan- vad skönt hoppas du hinner med FET innan sommaren och att det går bättre då! Kram. JA hoppas förkylningen ger sig...

  • 7879

    Själv kan jag bara meddela att det blev ett stort MINUS på mitt test imorse, känns som om det är någon som inte tycker att vi ska bli föräldrar, enormt besviken denna gång.. Hoppas bara på att få en IVF tid i augusti nu, men med vår otur blir det väl inte förrän i september..... Kram på er allihopa ..

  • Vädur 78
    7879 skrev 2009-06-06 08:33:57 följande:
    Själv kan jag bara meddela att det blev ett stort MINUS på mitt test imorse, känns som om det är någon som inte tycker att vi ska bli föräldrar, enormt besviken denna gång.. Hoppas bara på att få en IVF tid i augusti nu, men med vår otur blir det väl inte förrän i september..... Kram på er allihopa ..
    Nej vad tråkigt! Lider med dig. Varför ska det vara så himla svårt??? Kramiz
  • septemberängel
    7879 skrev 2009-06-06 08:33:57 följande:
    Själv kan jag bara meddela att det blev ett stort MINUS på mitt test imorse, känns som om det är någon som inte tycker att vi ska bli föräldrar, enormt besviken denna gång.. Hoppas bara på att få en IVF tid i augusti nu, men med vår otur blir det väl inte förrän i september..... Kram på er allihopa ..
    Såå tråkigt att höra!!!! usch vad de ska vara omöjligt! Hoppas att nästa gång är din tur verkligen!!! kramar
  • Åttan

    7879--> fan.. säger jag här med.. varför varför ska det vara sååå svårt för.. känner med dig vännen..


    Börja om från början...
  • 7879

    TAck så mycket vänner! Vi får ta nya tag i höst, känner på mig att jag nog inte får någin tid förrän i september.. Läkaren ringer imorgon så får besked då.
    Funderar på om jag ska "fusk-ta" menopur utan kontroll, har nämligen några kvar samt en ägglossningsspruta......

  • Åttan
    7879 skrev 2009-06-08 18:16:39 följande:
    TAck så mycket vänner! Vi får ta nya tag i höst, känner på mig att jag nog inte får någin tid förrän i september.. Läkaren ringer imorgon så får besked då.Funderar på om jag ska "fusk-ta" menopur utan kontroll, har nämligen några kvar samt en ägglossningsspruta......
    Jaa.. det kan ju kanske inte skada.. men vad händer då?
    Börja om från början...
  • Vädur 78
    7879 skrev 2009-06-08 18:16:39 följande:
    TAck så mycket vänner! Vi får ta nya tag i höst, känner på mig att jag nog inte får någin tid förrän i september.. Läkaren ringer imorgon så får besked då.Funderar på om jag ska "fusk-ta" menopur utan kontroll, har nämligen några kvar samt en ägglossningsspruta......
    Tycker inte du ska ta och exprimentera själv. Du vet ju inte när äggen är mogna och ingen aning om hur många blåsor det är.
    Låt kroppen vila så tar vi nya tag tillsammans i september, kommer nog oxå starta då!! KRAM
  • 7879

    Jo fast jag har tagit ganska många doser med menopur och har alltid varit mellan 1-2 äggblåsor, har inte kollat något blodprov utan bara VUl och har nästan alltid ägglossat på damma cykeldag så stor skillnad borde det väl inte vara? Ska försöka övertala min läkare att göra ett undantag och kolla mig i nästa vecka.

Svar på tråden Vi som misslyckades med IVF i början på 2009 och nu satsar på bebis 2010 istället!!!!!!!!!