• EXPOSED

    Välj åt mig

    Vilken av dessa två bilder ska jag spänna upp på canvas? Färgerna passar ihop med det övriga i rummet.

    "Inget" är inget alternativ .

    Spring


    Spring
    Spring
    Spring
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Välj åt mig
  • SCSI

    Jag GILLAR att ettan är upp&ner - men så tycker jag å andra sidan rent allmänt att vanliga avbildningar av blommor är rätt tråkiga och banala. Blommor är vackra men lite för alldagliga och vanliga för att på ett intressant sätt kunna avbildas rakt av - de blir alltid bättre med en liten twist. Å andra sidan - blir inte alla motiv det?

    ettan alltså!

  • Boothwalker
    SCSI skrev 2009-03-29 00:20:00 följande:
    Jag GILLAR att ettan är upp&ner - men så tycker jag å andra sidan rent allmänt att vanliga avbildningar av blommor är rätt tråkiga och banala. Blommor är vackra men lite för alldagliga och vanliga för att på ett intressant sätt kunna avbildas rakt av - de blir alltid bättre med en liten twist. Å andra sidan - blir inte alla motiv det? ettan alltså!
    Totally agree... =)
    Il pleur dans mon c?ur comme il pleut dans la rue
  • Marline

    Gillade ettan. Känns lite mer annorlunda och inget som man kan hitta på ikea. 2:an känns lite tråkig, vardaglig och intetsägande, tycker jag. Men jag gillar inte ikeas tavlor heller så... Gillar man den stilen så är 2.an säkert fin, men jag tyckte som sagt att 1:an "sa" mer och stog ut lite från mängden.

  • nano

    Tyckte ettan hade så vackert ljus så den fick min röst men jag får lite ont i huvudet eftersom den är uppochner (vet att den ska vara det men min hjärna håller inte med :-P)

  • Carro W

    Jag håller med Marline som skrev det jag tänkte Ettan alltså


    Det är inte lätt att vara ödmjuk när man alltid har rätt
  • astrid33

    1:an fick min röst!


    Stolt Mamma till: ♥ Anton ♥och♥ Olle♥
  • Bast

    Röstade på 1:an. Jag är inte helt glad åt att blommorna är upp-och-ner, men det finns säkert en tanke med det.
    Det jag gillar med bilden är hur ljuset faller på blommorna, klarheten i den gröna bladet/stjälken och hur blommorna liksom fyller upp hela bilden.
    Du är en fullkomligt fantastisk fotograf, Anne!

  • Pop84

    Röstade 1:an, då min röst kommer ifrån en konstvetare så måste den ju ha tyngd ;)

  • Moonis

    Ettan men åt "rätt" håll. Vissa bilder kan passa att vända men denna skulle bli väldigt fin på det vanliga hållet.

  • m2rru

    Nr 1 fick min röst .


    Collie är som potatischips, tar man en måste man ha flera
  • EXPOSED
    Bast skrev 2009-03-29 22:11:32 följande:
    Röstade på 1:an. Jag är inte helt glad åt att blommorna är upp-och-ner, men det finns säkert en tanke med det.Det jag gillar med bilden är hur ljuset faller på blommorna, klarheten i den gröna bladet/stjälken och hur blommorna liksom fyller upp hela bilden.Du är en fullkomligt fantastisk fotograf, Anne!
    Tack snälla .
  • Zimlis

    1 mer tyngd i den bilden - tilltalade mej absolut bäst


    Klia en hund och du har funnit en fast anställning.
  • sockertrollet

    2:an röstade jag på skulle bara störa mig på om den var upp o ner

Svar på tråden Välj åt mig