• JagOchJohan

Unga Mammor i Skåne! Någon?

Hej!

Någon annan som behöver en vän än jag?

• Svar på tråden Unga Mammor i Skåne! Någon?
  • liebespuppe
    vickey skrev 2009-05-06 07:44:06 följande:
    tack! hur går allt för er? här är det väl huvudet upp och fötterna ner, sitter bland flyttkartonger.lagom kul , men det blir nog kanon ,när vi flyttar . *hoppas jag*
    Oj, det hade jag aldrig klarat, dock har jag nog världens mest klängigaste son. Jag skulle fått ta en kartong om dagen.. hihi.
    När flyttade ni?
    ♥ Adam 22/3 2009 ♥, nogg.se/liebespuppe
  • tickamobster

Ja tror jag provar på att hänga med här i tråden, är 23 år. Har en son född 30/3-08 och väntar lillebror om en så där 17 dagar +/-, boendes i malmö. Bott här sen sommaren 07 då jag flyttade ner från sthlm och blev sambo men har då inte så många egna vänner så det vore skoj att kanske hitta några här.

• Nyferia

hejsan alla!
    TÄnkte om man kunde hoppa in här
    Jag har två killar 07 och 08
    Whit a devilish smile: Kul att se dig här inne vi snackade lite innan!

• LillaZ

Hej! Får jag också vara med? Bor i Malmö och har en liten kille född aug 08.

• liebespuppe

Välkomna alla nya! Klart ni ska hänga här med oss :)
    Superskoj att se att det tillkommer flera varje dag. Se bara till att vara aktiva!

PUH!! Vilken dag jag har haft. Tårarna brände bakom ögonen mellan 8-12 tiden idag för junior ville verkligen inte sluta skrika! Det var ett konstant skrikande och bökande och mina armar värkte efter allt vyssande och mina öron var såriga. Han börjar kunna ta höga toner nu!
    Men sedan så vände olyckan och jag tog tag i mig själv och gick ner till babycaféet och där sov han gott och långt in till kvällstimmarna och är nu en ängel igen.

♥ Adam 22/3 2009 ♥, nogg.se/liebespuppe
  • Modin

Va säger ni alla mammor, ska vi inte ha en träff med lite piknik eller nått när vädret tillåter igen..?? :)

• tickamobster
    liebespuppe skrev 2009-05-06 23:18:34 följande:
    Välkomna alla nya! Klart ni ska hänga här med oss :) Superskoj att se att det tillkommer flera varje dag. Se bara till att vara aktiva! PUH!! Vilken dag jag har haft. Tårarna brände bakom ögonen mellan 8-12 tiden idag för junior ville verkligen inte sluta skrika! Det var ett konstant skrikande och bökande och mina armar värkte efter allt vyssande och mina öron var såriga. Han börjar kunna ta höga toner nu! Men sedan så vände olyckan och jag tog tag i mig själv och gick ner till babycaféet och där sov han gott och långt in till kvällstimmarna och är nu en ängel igen.
    Lät inge vidare att ha det så men du ska veta att du inte är ensam om att ha sådana stunder. Otroligt vad de små liven kan lyckas" bryta ner " sina kära mammor för en stund. Tur att han somnade sen när ni kom iväg.
    Funkar det inte att bära runt honom i sele eller sjal när han blir så upprörd/ ledsen? Tänkte för att vara snäll mot dina armar och ryggen??
  • Nyferia

Liebespuppe: Tack!
    Fy så jobbigt, skönt att han lugnade ner sig till slut. Det är inte klokt vad dom kan få en att känna *ler*

Sitter och frösöker plugga men tog en pause och kollade in här!

Pluggar till babysims instruktör super kul!

Annars så kommer ja fårn Lund. Har som sagt två killar HAnnes född 31/1-07 och Melvin 30/10-08

• LillaZ

tack!

Nej, det är verkligen inte kul med såna dagar! Man får passa sig så man inte blir helknäpp.

Vi har inte gjort så mycket idag. Julian har visat farmor hur fort han kryper... ungefär. NU sover han hos pappa, men jag ska väl snart ta över. Ha det gott alla!

liebespuppe skrev 2009-05-06 23:18:34 följande:
    Välkomna alla nya! Klart ni ska hänga här med oss :) Superskoj att se att det tillkommer flera varje dag. Se bara till att vara aktiva! PUH!! Vilken dag jag har haft. Tårarna brände bakom ögonen mellan 8-12 tiden idag för junior ville verkligen inte sluta skrika! Det var ett konstant skrikande och bökande och mina armar värkte efter allt vyssande och mina öron var såriga. Han börjar kunna ta höga toner nu! Men sedan så vände olyckan och jag tog tag i mig själv och gick ner till babycaféet och där sov han gott och långt in till kvällstimmarna och är nu en ängel igen.
  • Nyferia

Trött... Jätte trött *ler*
    Lillkillen vill inte sova och jag försöker plugga vilket jag ängnat hela gagen åt med visa små undantag
    Han verkar inte alls vilja komma till ro ikväll *suckar* aja han är snäll och väldigt lugn annar även de små har ju sina dagar.

Ha en skön kväll!

Svar på tråden Unga Mammor i Skåne! Någon?