• RedTopaz

Järfällaföräldrar 5

Här fortsätter tråden för Järfällaföräldrar.

Välkomna gamla som nya trådmedlemmar! Här skriver vi myyycket varje dag, så häng med!

Tråd 4: www.familjeliv.se/Forum-11-239/m39762421.html

Här är vi som skriver för jämnan (säg till om även du vill bli tillagd i listan!):

Annelie E - Annelie (-75), Viksjö - Hampus 060116, Oliwer 080430
    BlueTopaz - Karin (f.-80), Västra Jakan - Leo 051004, Noa 090218
    Carrie75 - Eva (-75), Viksjö - David 051015, Robin 080313
    Disan - Anna (-83), Viksjö - Ronja 070620, Maya 090322
    Flurran - Jennie (-82), Jakobsberg, Luke 080505
    Frediza - Anki (-80), Jakobsberg - Linnèa 070319, Hampus 090107,
    Fruisen - ---(-82), Jakobsberg - Amanda 070114, bf 30/3 -09
    Jossansthlm - Josefin (-85), Skälby - Lea 070731
    Lillasnurre - Elin (-79), Viksjö - Gustav 061222
    Lilla T - Therese (-76), Skälby - Idun 070309
    Marina - Marina (-79), Viksjö - André 010920, Liam 070810, Isadora 090307
    Matglad - Kajsa (-76), Skälby - dotter 010103, Wille 070217, Moa 081214
    Mirix - Mirjam (-84), Skälby - Mira 081116
    Misses - Caroline (-83), Jakobsberg - Emma 050725, William 010906
    Seaflower - Sanna(-83), Viksjö - Viggo 0603, Emil 0803, BF för son 9/6 -09
    Stora syster - Karro (-80), Berghem - Alexandra 97, Loke 03, Nilo 08
    Tip - Anne (-74), Kallhäll - son 070627, dotter 081013.
    Utteröga - --- (-73), Barkarby - Uma 060316, Vincent 081209
    Yulander - Malin (-76), Viksjö - Ville 060128, Elsa 080408
    Åsa med 3 - Åsa (-74), Viksjö - Mathilda 961223, Anton 010910, Johannes 080417
    1975 - Judit (-75),Viksjö - Emma 060220

Mamma till Leo 051004 och Noa 090218
  • Svar på tråden Järfällaföräldrar 5
  • Flurran

halloj! kikar in en snabbis innan stressen börjar

storasyster- hoppas att allt e bra!

urv- vi ska redan bort på fest då.

ang fredag så jobbar jag då

flingan- tråkigt d där me kylen hoppas du hittar en lösning på det!

nu ska jag stuffa ner till centrum o köpa present

• Marina

Sanna du är guld värd du med, alltid lika kul att ses....

Tyvärr tjejer ingen utgång denna fredag för mig, har aldrig längtat me efter en filmkväll i soffan...

Urv låter jätteskoj men barnvakt är en lyx vi inte har, men ha så trevligt ni!!!!

Storasyster hoppas allt är okej...

Mamma till André, Liam och Isadora
  • flingansnö

Är det ngn som har ngn ide om vart man kan hitta en docka med bruna ögon och brunt hår? Helst rakt brunt hår? Min systerdotter önskar sig en docka som ser ut som hon när hon fyller tre. jag ska försöka hitta en lämplig present i morgon... får väl se vad jag hittar....

• Disan

stora syster har fått en blodpropp i benet! Ingenting som är farligt dock, skall bota allt med värkisar och kräm som skall lösa upp det hela. Tyvärr har hon fått vinterkräksjukan också! Så hon sitter hemma och mår sååå dåligt...

marina: Man får ju välja helt och hållet själv vilka dagar, men inte riktigt vilka tider...

Kan tyvärr inte komma till öppnis imorgon, ronja hade förhöjd temp idag med Så hon blir hemma imorgon. Får satsa på nästa fredag ist!

snowflake: det där med dockor kan jag inte mkt om... Men jag hojtar om jag ramlar över ngn!

Ronja kom till oss 070620 & Maya tittade ut 090322
  • Marina

Disan hälsa henne så gott hoppas hon mår bra snart, lite läskigt det där med proppen skönt att det ofarligt....

Stackars Ronja hoppas hon kryar på sig snart

Man hör ju så mkt om alla dagis vägrar ge med sig om dagarna, hade ni tur för jag vet att reglerna säger så men personalen brukar säga nej och sen vill man ju inte ha dom sura på en...

• Disan

marina: Visst vill man inte bråka med personalen och visst hade vi väl tur att det inte var ngr problem. Chris är ju oftare ledig på ti och ons än på helgerna, så när skall han få träffa sina barn om Ronja går på dagis de dagarna? Jaja, det blev ju perfekt, nu slipper vi bråka om saken

urv: Vi skall försöka ta det lilla lugna här hemma på lör, Chris jobbar och sedan brukar det vara ganska trött här hemma... Tyvärr! Skulle ha varit jättetrevligt! Dessutom är jag en zombie för tillfället och somnar lite halvt hur tidigt som helst. När kommer man ikapp tror du?

Ronja kom till oss 070620 & Maya tittade ut 090322
  • Marina

Disan va skönt att dom löste det så smidigt, det är ju så det ska va!!!

Angående tröttheten så kanske lagom till dom flyttar hemifrån hehehe känns som det iallafall {#lang_emotions_laughing}

• Seaflower

Tack för idag Marina, och skönt att du kunde hjälpa oss med vagnen!!!

Anna: Hoppas Ronja kryar på sig snart

Karro: Usch va det måste va jobbigt nu, hoppas du tillfrisknar snart, jag tänker på dig!

Nu ska jag dricka lite varm choklad innan min tvkväll börjar, torsdagar går det ju bara bra saker på tv, synd att dom inte kan sprida ut det på hela veckan

Tack för att ni tänker på mig brudar, även om jag inte är inne så ofta nu!

• Marina

Inga problem Sanna!!Jjust nu har jag en unge som tok skrikit i två tmmar och vägrar ge sig {#lang_emotions_demon} så himla skoj, håller på att bli knäpp nu....Trevlig kväll ni andra {#lang_emotions_laughing}

• Mirix

Men ugh Karro! LÅter så jävla jobbigt med både propp OCH kräksjuka! Hoppas det blir bättre SNART! Har de sagt varför du fått en propp??

Maya! Vilken bebi o sova i egen säng, då e mamma o pappa glada kan jag tänka mig!

Marina, vilken unge e det som skriker?

Sa nna, skönt att du lever o Anton stannar inne men vad menar du med bra TV på Torsdagar, det e ju typ sämsta TVdagen för oss. Nu hard e ju börjat med Hjälp jag e med.. o den tycker F e så himla rolig men annars e det ju jätte dött! Eller vad har vi missat??

Idag somnade Mira i vagnen på 6minuter, sen fick hon ligga i 10minuter till efter det o sen gick vi vidare! tjoho nu vill vi snart ge oss ut o träffa människor igen. (vi var ju iofs på ÖF idag)

Urv, vi har städdag i föreningen på lördag tyvärr! Måste pröjsa 500.- om vi inte e med.. mn grillar gärna nån annan helg.

Svar på tråden Järfällaföräldrar 5