• RedTopaz

Järfällaföräldrar 5

Här fortsätter tråden för Järfällaföräldrar.

Välkomna gamla som nya trådmedlemmar! Här skriver vi myyycket varje dag, så häng med!

Tråd 4: www.familjeliv.se/Forum-11-239/m39762421.html

Här är vi som skriver för jämnan (säg till om även du vill bli tillagd i listan!):

Annelie E - Annelie (-75), Viksjö - Hampus 060116, Oliwer 080430
    BlueTopaz - Karin (f.-80), Västra Jakan - Leo 051004, Noa 090218
    Carrie75 - Eva (-75), Viksjö - David 051015, Robin 080313
    Disan - Anna (-83), Viksjö - Ronja 070620, Maya 090322
    Flurran - Jennie (-82), Jakobsberg, Luke 080505
    Frediza - Anki (-80), Jakobsberg - Linnèa 070319, Hampus 090107,
    Fruisen - ---(-82), Jakobsberg - Amanda 070114, bf 30/3 -09
    Jossansthlm - Josefin (-85), Skälby - Lea 070731
    Lillasnurre - Elin (-79), Viksjö - Gustav 061222
    Lilla T - Therese (-76), Skälby - Idun 070309
    Marina - Marina (-79), Viksjö - André 010920, Liam 070810, Isadora 090307
    Matglad - Kajsa (-76), Skälby - dotter 010103, Wille 070217, Moa 081214
    Mirix - Mirjam (-84), Skälby - Mira 081116
    Misses - Caroline (-83), Jakobsberg - Emma 050725, William 010906
    Seaflower - Sanna(-83), Viksjö - Viggo 0603, Emil 0803, BF för son 9/6 -09
    Stora syster - Karro (-80), Berghem - Alexandra 97, Loke 03, Nilo 08
    Tip - Anne (-74), Kallhäll - son 070627, dotter 081013.
    Utteröga - --- (-73), Barkarby - Uma 060316, Vincent 081209
    Yulander - Malin (-76), Viksjö - Ville 060128, Elsa 080408
    Åsa med 3 - Åsa (-74), Viksjö - Mathilda 961223, Anton 010910, Johannes 080417
    1975 - Judit (-75),Viksjö - Emma 060220

Mamma till Leo 051004 och Noa 090218
  • Svar på tråden Järfällaföräldrar 5
  • Timba

Marina: Vill gärna komma, ska kolla upp datumen bara. Så några jättefina sommarklänningar som jag grymt sugen på till Elina.......

• flingansnö

flurran: De är inte alls snordyra! Ja, dyrare än mycket annat men väldigt bra kvalite, håller superbra och är snyggt och jättebra! jag hade flera olika meandi kläder till G när han var mindre. Dessutom är det jätteba andrahandsvärde på dem. Sök på meandi på tradera får du se!

Tack för ikväll i övrigt, jag tog mig hem, med cykel och allt! Nu ska jag sooooooova!

Kram

• urv73

Har nu suttit å läst igenom.. ja jag vet inte hur många sidor men det slutade med att jag var tvungen att kolla datum på alla inläggen. Kändes nämligen som att det var samma inlägg som när jag först hittade hit. Tänkte att det kanske var nån illbatting som tagit å "copy- paste" allt ihop från början.
    Beror det på att alla bara går å väntar på sommaren eller är alla våra liv så här tråkiga att vi bara upplever allt om och om igen? Rannsakar jag mig själv så märker jag snabbt att inget kul hänt sedan.... ja sedan Erik den XIV å grabbarna käkade ärtsoppa nere i Linköping.
    Är det ingen som har ett kul ämne att diskutera? Och nej, jag tycker inte det är kul att diskutera om man ska ha silikon- eller gummi- napp. Där kan bara alla säga sin åsikt och diskussionen är död.
    Nej jag är i normala fall inte så här negativ men jag sitter på jobbet, ensam, inne på min femte av sju nätter och snoret anhopas i mina bihålor så att en rea på H&M skulle kännas tom i jämförelse med dem.

• Flurran

urv- jag är inte heller så förtjust i de flesta diskussioner som kommer o går i tråden men känner att det inte är något o påpeka. alla har olika intressen och en del behöver råd o stöd från folk de känner. om du inte gillar vad som skrivs, tuff shit! hitta en mer intressant tråd i sådant fall eller välj att prata om något du kanske vill diskutera o scrolla förbi det som inte intresserar. (det är vad jag gör iaf när något inte intresserar mig)

go natt

• Flurran

o förresten heter det silikon eller latex (inte gummi) napp

• Stora syster

Men liten urv, kanske ska överväga en näsrensning? Det där låter ju inge vidare... När snoret t.o.m. har börjat rinna in i skallen o täppa till den , då e det dex för en gammal hederlig blow and flow. Annars verkar det va en släng av bitterhet du drabbats av, kan det va så att du vill ha mer sällis på nätterna när vi normala försöker sova? O att du vill diskutera det vio diskuterar men då sover du? Du måste nog söka för detta, sen tar du o meddelar oss om lite mer intressanta ämnen att pprata om i tråden så vi blir vettiga på kuppen! Tja på re!

• Stora syster

jag själv e mest bitter för att jag inte hann skumma igenom allt som skrivits, man missar säkert det enda vettiga inlägget...

• Disan

syster: Du har inte missat ett skit!!

urv: Sluta läsa ikapp så missar du allt skit!!

Jag håller på att dö nu igen. Det är ett intressant ämne. Natten var HEMSK!!

Nu skall jag gråta en skvätt.

Adjö!

Ronja kom till oss 070620 & Maya tittade ut 090322
  • Marina

Men usch Disan va jobbigt..

Får kanske ändra lite datum på meandi tror hon har semester, men hon kan alla vardagar och helger fram till 13/6...

MeandI har superkvalite och skulle man få ngt man inte är nöjd med så skickar man tillbaks och får tillbaka pengarna när som, jag fick tillbaka för en body ett år efter för knappen gick sönder, ska inte hända deras kläder.. Och man kan sälja dom efter man använt dom eftersom dom då är likafina som när dom köptes, kan tom få mer för dom eftersom varje kollektion är unik och vill man ha från en kollektion som varit köper dom det dyrt på tradera...På så sätt tjänar man på det inte många märken av kläder du nånsin får igen pengarna för..

Mamma till André, Liam och Isadora
  • Disan

marina: Du får det att låta som att det är guld de säljer

Ja, denna dag kommer att bli skoj! Maya kommer nog att vara väldans trött och hur skall man lyckas hålla henne vaken? Jaja, det får ge med sig.

Ronja kom till oss 070620 & Maya tittade ut 090322
Svar på tråden Järfällaföräldrar 5