• RedTopaz

Järfällaföräldrar 5

Här fortsätter tråden för Järfällaföräldrar.

Välkomna gamla som nya trådmedlemmar! Här skriver vi myyycket varje dag, så häng med!

Tråd 4: www.familjeliv.se/Forum-11-239/m39762421.html

Här är vi som skriver för jämnan (säg till om även du vill bli tillagd i listan!):

Annelie E - Annelie (-75), Viksjö - Hampus 060116, Oliwer 080430
    BlueTopaz - Karin (f.-80), Västra Jakan - Leo 051004, Noa 090218
    Carrie75 - Eva (-75), Viksjö - David 051015, Robin 080313
    Disan - Anna (-83), Viksjö - Ronja 070620, Maya 090322
    Flurran - Jennie (-82), Jakobsberg, Luke 080505
    Frediza - Anki (-80), Jakobsberg - Linnèa 070319, Hampus 090107,
    Fruisen - ---(-82), Jakobsberg - Amanda 070114, bf 30/3 -09
    Jossansthlm - Josefin (-85), Skälby - Lea 070731
    Lillasnurre - Elin (-79), Viksjö - Gustav 061222
    Lilla T - Therese (-76), Skälby - Idun 070309
    Marina - Marina (-79), Viksjö - André 010920, Liam 070810, Isadora 090307
    Matglad - Kajsa (-76), Skälby - dotter 010103, Wille 070217, Moa 081214
    Mirix - Mirjam (-84), Skälby - Mira 081116
    Misses - Caroline (-83), Jakobsberg - Emma 050725, William 010906
    Seaflower - Sanna(-83), Viksjö - Viggo 0603, Emil 0803, BF för son 9/6 -09
    Stora syster - Karro (-80), Berghem - Alexandra 97, Loke 03, Nilo 08
    Tip - Anne (-74), Kallhäll - son 070627, dotter 081013.
    Utteröga - --- (-73), Barkarby - Uma 060316, Vincent 081209
    Yulander - Malin (-76), Viksjö - Ville 060128, Elsa 080408
    Åsa med 3 - Åsa (-74), Viksjö - Mathilda 961223, Anton 010910, Johannes 080417
    1975 - Judit (-75),Viksjö - Emma 060220

Mamma till Leo 051004 och Noa 090218
  • Svar på tråden Järfällaföräldrar 5
  • flingansnö

Hej hopp!!

Jag har precis cyklat 1,3 mil!! Shit altså, man tänker inte på hur långt det faktiskt är till viksjö! Men Gustav var glad, han gillar attåka cykel!

Nu ska jag vila lite, och sedan dusha och se om jag kan hitta några kläder i röran här hemma.

Waynes är gamla 7/11 men vi kan väl mötas vid fontänen? Jag får se om jag hänkar påprommisen efteråt, beror lite på vart ni tänker gå, jag skulle behöva gå en sväng på Bauhaus, så om ni kan tänka er att gå ditåt så hänkar jag dit iallfall.

Matglad: Wow! En tand! Va kul! (ellerja, men du fattar vad jag menar) Husvagnsemester tror jag är mysigt, jag har heller aldirg bott i husvagn, kan tänka mig att den enda nackdelen om man jämfr med tält är att man måste åka sakta.

Sanna: Hur mår du idag?

• flingansnö

telefonen ringde så jag fortsätter här:

Flurran: Det är nog vädret som gör det, eller så beror det på att jag har dykt uppp igen, ingen orkar prata med mig !
    Hoppas föresten att du kommer idag!

syster: vad skönt att de överlevde! Fast jag var aldrig orolig! Klarar man att vara trebarnsmmma klarar man allt!!!

marina: Grattis till bilköpet! och till grillen!

BT: tack! Det gr jag, men det rörigt här, i morse hittade jag ingen mössa till G så jag fick lämna honom utan mössa. De har ju en lånelda, så jag vet ju att han kommer slippa fysa, men det var pinsamt. Kände mig som jordens sämsta morsa.

• flingansnö

och så ringde det igen, nu var det från verkstan, bilen är inne påagning, men det jag skule avsuta med hruppe var ju att i sommar måste ni komma hit! Vi har ju en hel stor skolgård som barna kan leka på direkt utanför balkongen!! kul för både stora och små!!

Vi ses på fikat, ni som kommer!

kram

• Disan
    Vi som skall fika: Jag kommer nog att gå in på Waynes, min stumpa kommer nämligen att vilja äta som en varg och lite till vid den tiden, tror inte att hon kan hållas lugn efter bvc besöket fram tills alla har kommit på plats...

syster: Jag vill jättegärna gå till H gården!! Eller F? När? Nu? Sedan? Igår? Fort fort fort!!!!

Marina: GRATTIS till bilen! Hurra för er Hoppas att ni får den gamla såld nu då.

Matglad: GRATTIS till tanden
    Ronja kom till oss 070620 & Maya tittade ut 090322
  • Marina

Tack för alla grattis

Jag har ingen aning om var waynes är men ringer när jag är klar på bvc..

Sanna och Åsa drick en kopp kaffe för mig med {#lang_emotions_laughing}

Snowflake a duktig du e....

Mamma till André, Liam och Isadora
  • Misses

Vet fortfarande inte vart ni tänkte mötas för promenaden?!
    Kan tyvärr inte fika med er för skulle dras med i alla frestelser
    Har börjat med GI, min plastmamma gick ner 4 kg på 2 v så nu e de dax att sätta igång. D e ju snart beach 2009! så man vill ju slimma till sig till dess

• Flurran

Misses: lycka till med gi!
    Åsa o sanna: hoppas ni får det mysigt!
    flingan: va duktig du e som cycklar så långt! ja kan haka på till bauhaus om du vill.
    matglad: jag är uppväxt med husvagnssemestrar, i stort sett sen ja var född det är jättemysigt, ett av mina favvoställen e öland m husvagn!

så nu har jag fixat! ja kommer!

• Misses

Sorry tjejer , promenaden blev tidigarelagd för min del

Gick hemifrån mig till Rusta och tillbaka

• Lilla

Fruisen: grattis till Jacob!

Stora syster: Nerja, vad mysigt! Vi var där ett par dagar när jag pluggade i Málaga. Hoppas det går bra med praktiken! (det har du kanske skrivit om i  ett senare inlägg, men jag har en del att läsa ikapp...)

tip: era semesterplaner låter nice!

BT: vi har inte planerat sommaren ännu, knappt när vi ska vara lediga (måste komma ihåg att lämna in semesteransökan!), så tyvärr har jag inga roliga tips till dig.

• Seaflower

Hej på er alla!

Här va det otroligt lugnt idag....hmmm...undrar om det beror på vädret eller så

Tack för idag Åsa, alltid trevligt med ditt sällskap

Nu ska båda ungarna i säng och sen blir det en kopp kaffe framför tv:n!

Svar på tråden Järfällaföräldrar 5