Mama Law skrev 2009-05-01 12:52:03 följande:
Jag hatar pollen och jag hatar Fk. Wiking mår piss, alvin mår piss och även största sonen nu pga pollen!!!! Hatar Fk för att dom inte fått ärendet längre än till kvalitetssäkring än, så på måndag blir det till att skicka in en anmälan och försöka få tag på enhetschefen för nu har jag lessnat ur totalt ska hela maj också gå innan vi får ersättning. Sen ska jag ju hinna tjafsa med TH också för att få ersättning om jag får höjt Vb. Jaja det blir en rolig start även på denna månaden också.
Visst är det skrutt, man kan bara undra vad man gjort för fel här i livet? Fem underbara ungar för min del fyra för dig. här mår nu fyra skrutt i sin astma pga pollen och den femte är bara tät i näsan. Wilmer höll oss vakna hela natten fy-fn hur han lät. han har aldrig tidigare reagerat på pollen, inte så konstigt, han är ju bara tre...
Jag vill kunna njuta till 100% av våren, älskar värmen och solen. Vill du så har jag ett nummer till "vanlig" handläggare. har du provat att mejla? By the way, jag har mejlat dig