Allergitråden!
Jag har blivit prickad i tisdags så jag började med tabletterna igen då men det var redan kört Min arm som de stack mig för RAST ser tokilla ut, snacka om blålila. Ser någon mig tror de säkert att min man vridit om armen på mig
kortisonen hoppas jag få de hela att vända med för att slippa antibiotika, har ätit allt för många kurer i mina dagar, är självlysnade snart tror jag.
Det är så tydligt att det är jobbet som drar ner mig. Gäller bara att få de lärda att förstå.
har haft problem till och från, började med hyposens mot katt innan studierna. Höll på över ett år men kom bara halvägs, gav upp det fungerade inte
Mådde bra största delen av studierna. Började jobba januari 05 och fick omgående problem men jag tolkade det då som graviditetsrelaterat. Mådde super när jag gixk hemma. Blev gravid, började jobba problem kom igen, tog även det som svullna hinnor pga grav. gick hemma mådde bra. jobbade två veckor en jul blev så sjuk att det slutade med inläggning och operation. Fortsatte vara hemma inga problem. Började jobb i höstas och efter två veckor var jag sjuk Sen har det fortsatt, har klarat mig de veckor jag varit hemma med dottern men blir kass. efter en timma på jobbet harklar jag mig och blir tät i näsan
vad sjutton ska jag ta mig till?
Tänk alla sjukskrivningsdagar jag har på grund av mina bihålor och allt kommer från att jag blir sjuk på jobbet.
Det är nog nu, det räcker med allt strul...