• Anonym

Har får massa gråa hår plötsligt!! snällaaa!

färgade håret i dec.. nu har håret har växt ut lite så upptäckte jag att jag hade fått en massa gra hår strån!!!!!! kanske 30-50 nu på en gång!!! vad fan e det som händer??????? vad ska jag göra åt det???? jag e bara 26 år:( ush vad jag mår dåligt:( gråterr!

• Svar på tråden Har får massa gråa hår plötsligt!! snällaaa!
  • Anonym (så är det!)

Dom gråa hårstråna kommer, och några få får dom för tidigt :( Flera av mina vänner har fått "dom" före 30 år! Så det är inget ovanligt direkt.

Men nu för tiden finns det ju bra preparat att färga över allt med :)
    Så: Gilla läget eller färga håret!

• Anonym

jag e bara rädd att det kanske va fel på färgen som jag använde sist??? kan det vara så??
    jag använder märker shwarskoft eller vad det nu heter..

• Anonym

Min mormor va 20 när hon vart vithårig..
    Så det e inget onormalt..bara för du är 26 inte..aceptera de bara och färga vidare

• Anonym (zzzzz)

Jag fick mina första grå när jag var 19...

Nu har jag kanske 30-40% grått hår, men det finns tyvärr inget sätt att motverka det.

Det är bara att börja färga, men har du bara lite räcker det med att slinga på salong t ex. Ingen fara!

• Anonym

Fick mina första när jag var 16 och har färgat håret sedan dess. Nu när jag är 33 är jag nog helt gråhårig, svårt att veta eftersom jag färgar. Inte kul jag vet, men 26 skulle vara gammalt för mig.

• Anonym

Jag var också 16 när jag upptäckte mina första grå. Är 25 nu och måste färga, tyvärr, för jag gillade min naturliga hårfärg och tål inte riktigt färgningen. Jag får massor av skorv i hårbottnen.

• Anonym (Elli)

Jag är bara 23 och har massor av vita hår. Det syns dessutom jättebra på mig eftersom jag har mörkbrunt hår. Dock är jag väl lite störd för jag hoppas på att hela håret skall bli helt vitt så jag kan börja färga det i coola färger. När man har mörkt hår är det ju inte så många färger som fungerar. Det enda som funkar just nu är svart och hur skoj är det?

• Prisssan

Jag var också 26 när jag började få lite grått. Inte så mkt som du men ändå.
     Lyfter man på håret så ser man kanske tio eller så på var sida och antagligen minst lika många i nacken. Tur att man har tjockt hår så att de grå döljs väl

Jag slingar håret så likt min egen nyans som möjligt. Vill egentligen inte alls färga eller så eftersom jag gillar min egen hårfärg.

Tyvärr kan man inte göra något åt det, lära sig leva med dem men jag hatar dem! Inget kul alls när man är så ung.

Kärlek, fnitter och annat fluffigt trams...
Svar på tråden Har får massa gråa hår plötsligt!! snällaaa!