LindeMammor05
Hej får jag oxå vara med fast jag kommer i från hålan kopparberg
*fniss*
Hej får jag oxå vara med fast jag kommer i från hålan kopparberg
*fniss*
Halloj halloj å tack för allt välkomnande haha... Cissi jo rå de e så där med maximus han har väl inte öroninflamation längre för han åt sista pencilinet igår men han e snorig som bara den å skriker , gnäller å bara kinkar *suck* innan han blev sjuk så sov han från kl 22 - kl 7.30 men nu somnar han ca 22 å vaknar 00.45 på pricken varje jäddra natt usch känns som om ja inte har sovit på år.. Å till felix då jo han storm trivs i skolan å allt ska gå så fort, han e lika stor som skolväskan när han går iväg på mornarna
han e så duktig att gå själv, jag har smygit efter honom hela förra veckan hihi de skulle han veta *arg felix* Jaha gumman nu e det inte långt kvar va? massa kramar..
Mysan 77 = jasså släkt här skoj vilka e de då? nej känner men man vet väl typ vilka alla är....'
Fler med sjuka barn?
Många kramar oss
Halloj tjejer, hur e eran lördag då? själv e mitt huvud som ett töcken usch skulle bara vilja sova eller vara för mig själv å slippa höra gnäll å hö hö hö högfärdshostan *asg*
USCH SÅ BORTSKÄMD HAN ÄR!
cissi= ja det skulle vara kul å komma på en fika men jag har aldrig någon bil den har gubben te jobbe jämt men en helg skulle man nog kunna klämma in det.. Är det något du behöver till skrutten? för de va en han va? jag har ur växta kläder, skötbord å lite sånt jag inte behöver mer om det skulle vara något...
kramiz
Godmorgon alla goa glada tjejer, tänkte bara önska er en bra söndag...
johanna.. felix har en morbror som är 1 månad yngre än sig själv å så har han en morbror som e 3 år och en som är 13 år å så en som är 23 då hihi ganska många å små....
Halloj tjejer, någon här?
Godmorgon tjejer, Vad ska ni hitta på i dag då?
Halloj, usch alldeles ensam hemma ju nästan iaf,*tycka synd om sig själv* gubben tog ett extra pass på meritor så han kommer inte hem förens kl 7 i morron bitti å åkte kl 13 i dag *snyft* Cissi e din gubbe lika bum eli dum?? *fniss*
Väntar på att den lilla ska vakna han har sovit sen 19.45 å det e inte likt honom han ska inte sova förens 22 ju *S* jo egen tid hmm inte ofta man har det så man blir helt paraniodserad eller hur f*n et stavas *asg*
så vad ska man göra med tiden, kan u liksom inte börja slipa, spackla, måla eller dammsuga nu haha
ja det kan man verkligen undra haha ja usch hur man är i gentligen... bara gnäller haha