Inlägg från: Morots mamman |Visa alla inlägg
  • Morots mamman

LindeMammor05

ja ja jag ska gå i säng å tycka synd om mig själv haha min minsta verkar inte vilja vakna så jag kommer att få springa uppe hela natten *orka* så gonatt på er å sov så gott...

Cissi: Undrar just vad det är som drar så på meritor *ASG*

• Morots mamman

Gokväll tjejer är ni på marknad? Undrar om det var någon som visste nått om baby simmet i nora?

• Morots mamman

Mussa Mus:::ja vart ska man ringa om man vill testa på och går det fast han e 5 månader , *lost* några säger ja å några säger att man ska göra det direkt vid 1 månad.. Vad kostar det å hur länge e det?

• Morots mamman

Cissi: Hur går det för dig ? kännt nått än? eller redan mamma efter helgen ...

Hoppas ni andra haft en bra helg å att ni mår oki!

• Morots mamman

Johanna:Jo jag mår siså där jag var ut på stopet i lördags å när man inte druckit på typ 1½ år så blev 5 öl ganska mycket så jag e inte reko riktigt än, å maxen han bara gnäller å skriker å vill inget annat än att bli buren & har 4 fingrar i munnen hela tiden så det är möjligtvis tänder på g skulle jag tro...Felix mår illa å har sprungit på toaletten hela kvällen men nu sover han iaf så jag vet ju vad jag har att vänta mig (magsjuka) känns det som Jaha hittade du något skoj på marknaden då?

• Morots mamman

peand: du får lägga dig hur mycke du vill hihi det är väl det vi e här för. Ja jag hoppas verkligen att vi slipper den för det känns som om det räcker med förkyldningar å öroninflamation för ett tag framöver nu å japp visst är det Linda. Men hmmm ditt namn försvann *funderar å kliar mig i huvudet men morr kommer inte på*

• Morots mamman

Hej petra *fniss* ska försöka lägga det på minnet nu *inprogramerar i hjärnburken* ja å nu går det löss i skolan oxå så nu e det väl bara att vänta hem dom usch å fy ryser när jag tänker på eländet.. Har ni haft en bra helg då?

• Morots mamman

cissi: *Håller tummarna*för dig då att det hoppar igång i natt...

Men nu har sambon fått prins gnällspik i säng för natten så nu ska jag väl göra honom sällskap i soffan sambon asså hihi...

Sov så gott tjejer alla utom cissi då som ska in å föda barn !!

• Morots mamman

Morning.. *undra hur det gick för cissi?*

Kul väder , vad ska ni hitta på i dag då?

Svar på tråden LindeMammor05